Podróże, wakacje
Wakacje

Oglądasz listę podróży użytkownika danutar

Polska - Późne lato na Pomorzu ZachodnimPolska - Późne lato na Pomorzu Zachodnim
(WrzesieÅ„ 2023)

Na Pomorze Zachodnie ode mnie z Podlasia daleko i w sumie to nie ja zaplanowałam tę podróż. To N ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Niemcy - "Opcja niemiecka" na koniec lata :)Niemcy - "Opcja niemiecka" na koniec lata :)
(WrzesieÅ„ 2023)

Będąc przez trzy tygodnie w Kamieniu Pomorskim skorzystaliśmy z okazji i wybraliśmy się na zorg ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Rogalin i Kórnik - dwie perełki WielkopolskiPolska - Rogalin i Kórnik - dwie perełki Wielkopolski
(SierpieÅ„ 2023)

Pod koniec wakacji - jadąc docelowo na Pomorze Zachodnie - zatrzymaliśmy się na jeden nocleg w ho ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Czechy - Czeska Szwajcaria i dużo więcej...Czechy - Czeska Szwajcaria i dużo więcej...
(Lipiec 2023)

Tyle już za mną podróży do różnych krajów, głównie śródziemnomorskich, ale jakoś nigdy n ...

Grecja - Wiosenny relaks na wyspie KosGrecja - Wiosenny relaks na wyspie Kos
(Maj 2023)

Greckie wyspy chyba nigdy mi siÄ™ nie znudzÄ…. Tym razem, po Krecie, Rodos, Zakynthos, Santorini i K ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Grecja - Nisiros, czyli spacerek po dnie krateruGrecja - Nisiros, czyli spacerek po dnie krateru
(Maj 2023)

Nisiros (stosowana jest też pisownia Nisyros) to maleńka grecka wyspa-wulkan na Morzu Egejskim, w ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Dolina Narwi i Biebrzy - wiosnaPolska - Dolina Narwi i Biebrzy - wiosna
(KwiecieÅ„ 2023)

Każdego roku, gdy zaczyna się wiosna, ciągnie mnie nad Biebrzę i Narew. Ta pora roku jest tam wy ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Nadbałtyckie klimaty na zakończenie lataPolska - Nadbałtyckie klimaty na zakończenie lata
(WrzesieÅ„ 2022)

Nie lubię tłoku na plażach, dlatego w czasie wakacyjnych miesięcy omijam polskie morze szerokim ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Malbork i kilka mniejszych zamków krzyżackichPolska - Malbork i kilka mniejszych zamków krzyżackich
(WrzesieÅ„ 2022)

Zawsze, gdy wybieramy się w podróż samochodem, staramy się znaleźć kilka ciekawych miejsc, ktà ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Portugalia - Aktywny wypoczynek na zielonej MaderzePortugalia - Aktywny wypoczynek na zielonej Maderze
(Czerwiec 2022)

Madera marzyła się nam od dawna, jednak wciąż odkładaliśmy ją na później, gdyż z powodu dŠ...

Portugalia - Na szczytach MaderyPortugalia - Na szczytach Madery
(Czerwiec 2022)

Jak już wspomniaÅ‚am w swojej głównej relacji z Madery pt. „Aktywny wypoczynek na zielonej ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Marzec na słonecznym Ponidziu.Polska - Marzec na słonecznym Ponidziu.
(Marzec 2022)

Pierwszy tegoroczny wyjazd zaplanował mi nasz ukochany NFZ, wysyłając mnie (wraz z mężem) w mar ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Zalipie - malowana wieś w MałopolscePolska - Zalipie - malowana wieś w Małopolsce
(Marzec 2022)

Zalipie odwiedziłam podczas pobytu w marcu w Busku Zdrój. Wspominałam o tym w mojej poprzedniej r ...

Polska - Wycieczka po kocim świeciePolska - Wycieczka po kocim świecie
(Luty 2022)

DziÅ› – 17 lutego – mamy Åšwiatowy DzieÅ„ Kota. Lubicie te futrzaste dranie? Podobno kot ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Jesienny wypad do Lublina i LubartowaPolska - Jesienny wypad do Lublina i Lubartowa
(Październik 2021)

Lublin to miasto, do którego moja córka wyprowadziÅ‚a siÄ™ zaraz po maturze – w Lublinie stu ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Supraski monaster w nowej odsłoniePolska - Supraski monaster w nowej odsłonie
(WrzesieÅ„ 2021)

W sierpniu nasza portalowa koleżanka Ania (AniaMW) zamieściła bardzo ciekawą relację z wycieczk ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Krótki wypad na Jurę Krakowsko-CzęstochowskąPolska - Krótki wypad na Jurę Krakowsko-Częstochowską
(SierpieÅ„ 2021)

Wyjazd na Jurę Krakowsko-Częstochowską kusił mnie już od dawna, zwłaszcza ruiny zamków na Szl ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Gran Canaria z leciutkim niedosytemHiszpania - Gran Canaria z leciutkim niedosytem
(SierpieÅ„ 2021)

WróciliÅ›my z Gran Canarii przed tygodniem. A tu zimno, deszczowo… a do tego na portalu nic s ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Czerwiec na bagnach biebrzańskichPolska - Czerwiec na bagnach biebrzańskich
(Czerwiec 2021)

Pojechaliśmy na początku czerwca nad Biebrzę głównie po to, by podziwiać bagna pokryte białym ...

Polska - Wiosna w dolinie BiebrzyPolska - Wiosna w dolinie Biebrzy
(KwiecieÅ„ 2021)

Co roku wiosną odwiedzam swoje ulubione miejsca w dolinie Biebrzy, by cieszyć się niezapomnianymi ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Supraśl - zimowy spacer i letnie wspomnieniaPolska - Supraśl - zimowy spacer i letnie wspomnienia
(StyczeÅ„ 2021)

Od kilku dni na Podlasiu zapanowaÅ‚a zima. BiaÅ‚y puch pokryÅ‚ caÅ‚Ä… okolicÄ™ – jest go nawet ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Bieszczadzkie wspomnienie - wycieczka sprzed lat..Polska - Bieszczadzkie wspomnienie - wycieczka sprzed lat..
(Listopad 2020)

Późna jesieÅ„… nie zanosi siÄ™ na nowe wyjazdy… Może by wiÄ™c powspominać? Nasz port ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Lublin - spacer na pożegnanie lata.Polska - Lublin - spacer na pożegnanie lata.
(WrzesieÅ„ 2020)

Pod względem zwiedzania tegoroczny sezon wiosenno-letni nie dawał nam zbyt wielu możliwości. Ze ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Jastrzębia Góra - nadbałtyckie spaceryPolska - Jastrzębia Góra - nadbałtyckie spacery
(SierpieÅ„ 2020)

W koÅ„cu sierpnia udaÅ‚o mi siÄ™ wyskoczyć na kilka dni nad morze. Nad polskie morze… nad BaÅ ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Austria - Großglockner Hochalpenstraße - autem przez AlpyAustria - Großglockner Hochalpenstraße - autem przez Alpy
(Lipiec 2020)

Letni wyjazd w Alpy od lat mi się marzył. Zawsze jednak, gdy planowałam kierunek wyjazdu przeważ ...

Austria - Wodospady KrimmlAustria - Wodospady Krimml
(Lipiec 2020)

Wodospady Krimml to naprawdę przepiękne i fascynujące miejsce w austriackich Alpach. Właściwie ...

Austria - Wąwóz Sigmund Thun Klamm Austria - Wąwóz Sigmund Thun Klamm
(Lipiec 2020)

Wąwóz Sigmund Thun Klamm odwiedziliśmy podczas naszego lipcowego wypadu w austriackie Alpy. To by ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Austria - Zell am See, Fusch an der GroßglocknerstraßeAustria - Zell am See, Fusch an der Großglocknerstraße
(Lipiec 2020)

Uroczym miasteczkiem, które odwiedziliśmy w czasie naszego lipcowego pobytu w austriackich Alpach ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Czechy - OÅ‚omuniec w czasach pandemii.Czechy - OÅ‚omuniec w czasach pandemii.
(Lipiec 2020)

Choć Czechy to kraj nam bliski, bezpośrednio graniczący z Polską, to jest mi praktycznie wcale n ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Grecja - Zakynthos - wspominienia z rejsuGrecja - Zakynthos - wspominienia z rejsu
(Czerwiec 2020)

Z powodu epidemii koronawirusa legły w gruzach tegoroczne plany wyjazdowe wielu z nas. Zanim odważ ...

Hiszpania - Kaktusowe ogrody i ogródkiHiszpania - Kaktusowe ogrody i ogródki
(Maj 2020)

Do stworzenia tej galerii o kaktusach zmotywowała mnie Piea, pokazując kaktusowe olbrzymy w swojej ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Dolina Biebrzy i Narwi - wiosenne klimatyPolska - Dolina Biebrzy i Narwi - wiosenne klimaty
(KwiecieÅ„ 2020)

Mamy pandemię koronawirusa i mnóstwo związanych z tym ograniczeń i zakazów. Ale 20 kwietnia 202 ...

Polska - Wiosna w Puszczy KnyszyńskiejPolska - Wiosna w Puszczy Knyszyńskiej
(KwiecieÅ„ 2020)

Pandemia koronawirusa uniemożliwia nam wymarzone wycieczki do dalekich krajów. Moje wiosenne plany ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Bydgoszcz - listopadowy spacer po Starym MieściePolska - Bydgoszcz - listopadowy spacer po Starym Mieście
(Listopad 2019)

Listopad nie jest moim ulubionym miesiÄ…cem. Zimno… ciemno… deszczowo. Z reguÅ‚y o tej p ...

Polska - Późna jesień na KujawachPolska - Późna jesień na Kujawach
(Listopad 2019)

Kujawy przyszÅ‚o mi zwiedzać późnÄ… jesieniÄ… – w listopadzie zeszÅ‚ego roku. Gdyby to ode ...

Polska - UmierajÄ…ce zabytki PodlasiaPolska - UmierajÄ…ce zabytki Podlasia
(Październik 2019)

Pomysł na napisanie tej relacji podsunęła mi nasza portalowa koleżanka Ania MW, kiedy zamieściŠ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Puszcza Knyszyńska - zbiornik Wyżary i okolicePolska - Puszcza Knyszyńska - zbiornik Wyżary i okolice
(SierpieÅ„ 2019)

Uwielbiam waÅ‚Ä™sać siÄ™ po Podlasiu. Mam tu wiele ulubionych miejsc – nad BiebrzÄ…, nad Narw ...

Polska - Dworzysk - Podlaska ProwansjaPolska - Dworzysk - Podlaska Prowansja
(Lipiec 2019)

Podlaską Prowansję znajdziecie w Dworzysku, niedaleko Sokółki, ok. 40 km od Białegostoku. Jest ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Tykocin. Miasteczko - bajeczka.Polska - Tykocin. Miasteczko - bajeczka.
(Lipiec 2019)

O Tykocinie już kiedyś, dawno temu pisałam. Nie była to jednak zbyt rozległa relacja, a wiele w ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Wasilków: wiosenno-letnie spacerki w skanseniePolska - Wasilków: wiosenno-letnie spacerki w skansenie
(Czerwiec 2019)

Właściwie to wcale nie jestem jakimś szczególnym fanem skansenów. Podlaskie Muzeum Kultury Ludo ...

Hiszpania - SewillaHiszpania - Sewilla
(Maj 2019)

Od prawie roku planowaÅ‚am wyjazd tej wiosny do Apulii. Tak siÄ™ zÅ‚ożyÅ‚o, że – z różnych ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Andaluzja - Caminito del ReyHiszpania - Andaluzja - Caminito del Rey
(Maj 2019)

El Caminito del Rey czyli Ścieżka Króla to niezwykła atrakcja turystyczna w Andaluzji, w okolica ...

Hiszpania - Cabo de Gata – NijarHiszpania - Cabo de Gata – Nijar
(Maj 2019)

Cabo de Gata – Nijar to objÄ™ty ochronÄ… Park Naturalny poÅ‚ożony na wybrzeżu Andaluzji, na ...

Hiszpania - GranadaHiszpania - Granada
(Maj 2019)

Granada lub po polsku Grenada… niektórzy mówiÄ…, że to najpiÄ™kniejsze miasto w Hiszpanii. ...

Hiszpania - Klimaty Andaluzji - MojacarHiszpania - Klimaty Andaluzji - Mojacar
(Maj 2019)

Mojacar jest prześlicznym, białym miasteczkiem położonym w Andaluzji, na wybrzeżu Costa Almeria ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Puerto Banus czyli: kto bogatemu zabroni?Hiszpania - Puerto Banus czyli: kto bogatemu zabroni?
(Maj 2019)

Puerto Banus to maleńki, ale ekskluzywny port jachtowy na wybrzeżu Costa del Sol, otwarty w 1970 r ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Grabarka i Święta Woda - podlaskie Góry KrzyżyPolska - Grabarka i Święta Woda - podlaskie Góry Krzyży
(Październik 2018)

Grabarka – to Å›wiÄ™ta góra prawosÅ‚awia, poÅ‚ożona na wschodnim Podlasiu, obok wsi o tej sa ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Grecja - Korfu - grecka wyspa z włoskim klimatem.Grecja - Korfu - grecka wyspa z włoskim klimatem.
(WrzesieÅ„ 2018)

Uwielbiam klimaty greckich wysp. Najbardziej znane z nich - KretÄ™, Rodos, Santorini, Zakynthos - ju ...

Grecja - rejs na Paxos i AntipaxosGrecja - rejs na Paxos i Antipaxos
(WrzesieÅ„ 2018)

Podczas tegorocznego pobytu na Korfu skorzystaliśmy z okazji, aby poznać też pobliskie wyspy. Wyk ...

Polska - LublinPolska - Lublin
(SierpieÅ„ 2018)

Lublin jest moim ulubionym miastem – zaraz po moim ukochanym mieÅ›cie rodzinnym. Lubelskie Sta ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Sieradz-Kalisz-Gołuchów-Żelazowa Wola-GuzówPolska - Sieradz-Kalisz-Gołuchów-Żelazowa Wola-Guzów
(Lipiec 2018)

Zaplanowana wizyta u rodziny w Sieradzu stała się okazją do urządzenia sobie nieco większej wyc ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Podlaskie ciekawostki - JałówkaPolska - Podlaskie ciekawostki - Jałówka
(Czerwiec 2018)

Jałówka to wioska w województwie podlaskim, w gminie Michałowo, położona tuż przy granicy z B ...

Włochy - Sycylia - wschodnie wybrzeżeWłochy - Sycylia - wschodnie wybrzeże
(Maj 2018)

Na Sycylii byłam przed laty na jednodniowej wycieczce podczas spędzania urlopu na Kalabrii. Zwiedz ...

Włochy - Sycylia - część zachodniaWłochy - Sycylia - część zachodnia
(Maj 2018)

Pierwszy etap naszej wycieczki po Sycylii, który opisałam w poprzedniej relacji, to były całodzi ...

WÅ‚ochy - Wyspy LiparyjskieWÅ‚ochy - Wyspy Liparyjskie
(Maj 2018)

Wyspy Liparyjskie już raz – lata temu - odwiedziÅ‚am. PopÅ‚ynÄ™liÅ›my tam kiedyÅ› z Kalabrii, ...

Polska - Wschodnie PodlasiePolska - Wschodnie Podlasie
(Lipiec 2017)

Podlasie to wspaniała kraina, choć niektórym może wydawać się, że to koniec świata. Może i ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Lanzarote, Puerto del CarmenHiszpania - Lanzarote, Puerto del Carmen
(Czerwiec 2017)

Lanzarote zamarzyła mi się po tym, jak w 2012 r. odwiedziłam Teneryfę. Zauroczona tą wyspą zap ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Jeden dzień na FuerteventurzeHiszpania - Jeden dzień na Fuerteventurze
(Czerwiec 2017)

Kiedy pisałam swoją relację z Lanzarote, gdzie spędzałam urlop przed trzema laty, nie wspominaŠ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Polska - Szydłów - przenieśmy się do średniowieczaPolska - Szydłów - przenieśmy się do średniowiecza
(WrzesieÅ„ 2016)

Teraz, kiedy trzecia fala pandemii koronawirusa utwierdza nas w przekonaniu, że wiosna i lato znowu ...

Grecja - Santorini, KamariGrecja - Santorini, Kamari
(Czerwiec 2015)

Santorini to wulkaniczna wyspa na Morzu Egejskim tworzÄ…ca wraz z wyspami Thirasia, Nea Kameni, Pale ...

Grecja - Kreta, Kato DaratsoGrecja - Kreta, Kato Daratso
(Czerwiec 2014)

Pierwszy raz wraz z mężem odwiedziłam Kretę w 2005 roku. Wtedy nocowaliśmy w okolicy Heraklionu ...

Malta - St.PaulMalta - St.Paul
(Czerwiec 2013)

Kiedy już spowszedniały nam klimaty greckich wysp, zabytki Italii i Hiszpanii, kiedy oswoiliśmy s ...

Zobacz wszystkie zdjęcia >>

Hiszpania - Teneryfa - Playa de las AmericasHiszpania - Teneryfa - Playa de las Americas
(WrzesieÅ„ 2012)

Na Teneryfę warto pojechać dla samego wulkanu El Teide. Wszystko inne jest tylko dodatkową atrakc ...

Grecja - ZakynthosGrecja - Zakynthos
(Czerwiec 2011)

Nie pamiętam kiedy po raz pierwszy zobaczyłam zdjęcie Zatoki Wraku. Od tamtej pory pragnęłam zo ...

Polska - Tykocin i okolicePolska - Tykocin i okolice
(Maj 2011)

Tykocin to miasteczko o ponad 600 letniej historii, położone w urokliwej dolinie Narwi, w odległo ...

Polska - BiałystokPolska - Białystok
(Październik 2010)

Jesienny spacer po Białymstoku. Białystok - główne miasto północno-wschodniej Polski nie ma zb ...

Hiszpania - Majorka / Can PastillaHiszpania - Majorka / Can Pastilla
(Lipiec 2010)

Majorka - to cudowne miejsce na wakacje. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: fantastyczne piaszczyst ...

Turcja - Riwiera Turecka / AlanyaTurcja - Riwiera Turecka / Alanya
(SierpieÅ„ 2009)

Do Turcji wykupiliśmy wycieczkę typu 7+7, a więc najpierw 7 dni zwiedzania, a nastepnie 7 dni sł ...

Egipt - HurghadaEgipt - Hurghada
(Lipiec 2008)

Nasza podróż, na przeÅ‚omie lipca i sierpnia 2008 r., skÅ‚adaÅ‚a siÄ™ z kilku części. Najp ...

Grecja - Rodos / FalirakiGrecja - Rodos / Faliraki
(SierpieÅ„ 2007)

Spędziliśmy na Rodos - w miejscowości Faliraki 2 cudowne tygodnie. Miejscowość jest wprawdzie b ...

WÅ‚ochy - WenecjaWÅ‚ochy - Wenecja

Austria - Salzburg, InsbrukAustria - Salzburg, Insbruk
(SierpieÅ„ 2006)

Byliśmy tam tylko przejazdem - zwiedzanie Salzburga, okolice Insbruku, rzut oka na Alpy, nocleg i d ...

WÅ‚ochy - PizaWÅ‚ochy - Piza

Jeden dzień w Pizie.

WÅ‚ochy - RzymWÅ‚ochy - Rzym
(SierpieÅ„ 2006)

O Rzymie chyba wszystko już zostaÅ‚o powiedziane i napisane. Pozostaje tylko z przyjemnoÅ›ciÄ… ...

WÅ‚ochy - PompejeWÅ‚ochy - Pompeje
(SierpieÅ„ 2006)

Zaledwie kilka godzin w Pompejach pozostawia niezatarte wspomnienia na zawsze. Trudno wyobrazić sob ...

Włochy - Asyż, Florencja, WeronaWłochy - Asyż, Florencja, Werona
(SierpieÅ„ 2006)

Uroczy Asyż zbudowany z różowego kamienia lÅ›niÄ…cego w poÅ‚udniowym sÅ‚oÅ„cu zachwyca każ ...

WÅ‚ochyWÅ‚ochy
(SierpieÅ„ 2003)

Na Sycylię pojechaliśmy tylko na jeden dzień podczas pobytu na wakacjach na Kalabrii i dokładnie ...

WÅ‚ochy - Wyspy LiparyjskieWÅ‚ochy - Wyspy Liparyjskie
(SierpieÅ„ 2003)

Wyspy Liparyjskie, zwane też Eolskimi to grupa kilkunastu niewielkich wysp pochodzenia wulkaniczneg ...