Najnowsze relacje z wakacji

Hiszpania - OTO ONA - PIĘKNA BARCELONA !

Cudowna Barcelona..., którą po raz pierwszy odwiedziłam 26 lat temu (i to dwukrotnie) w czasie naszych wczasów wypoczynkowych na Costa Brava, tym ...

Hiszpania - Los Cristianos Teneryfa

Teneryfa zimą ? czyli tęsknota za słońcem
Niestety zima za oknem, czas Bożego Narodzenia minął, ostatnio polska zima nie rozpieszcza nas ...

Andora - i Monaco - 2 księstwa na Południu Francji

Na dwóch przeciwległych krańcach południa Francji - leżą oddalone od siebie o mniej więcej o jakieś 700 kilometrów - dwa malutkie twory o ...

Polska - Scyzoryki i Wiedźmy czyli rodzinny Sylwester

Tradycyjnie, jak co roku rodzinny Sylwester tym razem w kieleckim. Wszyscy nastawili się na Chęciny, bo takie były zapowiedzi organizatorów, a na ...

Niemcy - "Opcja niemiecka" na koniec lata :)

Będąc przez trzy tygodnie w Kamieniu Pomorskim skorzystaliśmy z okazji i wybraliśmy się na zorganizowaną wycieczkę do Niemiec, aby zwiedzić ...

Francja - migawki z Oksytanii...

Oksytania - południowo-zachodnia kraina we Francji, której jeszcze do niedawna w ogóle nie było na administracyjnej mapie Francji, bo jako region ...

Polska - Późne lato na Pomorzu Zachodnim

Na Pomorze Zachodnie ode mnie z Podlasia daleko i w sumie to nie ja zaplanowałam tę podróż. To NFZ wskazał nam kierunek na końcówkę lata, ...

Polska - Rogalin i Kórnik - dwie perełki Wielkopolski

Pod koniec wakacji - jadąc docelowo na Pomorze Zachodnie - zatrzymaliśmy się na jeden nocleg w hotelu w okolicach Poznania, by odwiedzić dwa ...

Włochy - Do obcasa włoskiego buta

Miały być zamki szalonego Ludwika i już było wszystko opłacone i ... odwołali. Dostaliśmy szereg propozycji do wyboru i zaczęły się ...

Czechy - Jesenik - jesienią

Żeby nie jechać do Opola, jak zwykle, polskimi drogami, wybraliśmy tym razem trasę przez Czechy. W Cieszynie przejechaliśmy do Cz. Cieszyna i ...

Zobacz wszystkie najnowsze

Wyróżnione relacje

Meksyk - Chiapa de Corso-Kanion Sumidero

Po dwóch dniach spędzonych w Mexico City ruszamy w głąb kraju do prowincji Chiapas oddalonej około 650 km od stolicy. Przed nami cala noc do ...

Meksyk - Teotihuacàn

Na północny wschód od Miasta Meksyk, (około 50k) w otoczonej górami części Valle de México-Dolina Meksyku, położony jest Teotihuacan. Był ...

Norwegia - Tromso zimą

Wszystko zaczęło się już jesienią, gdy wpadł mi do głowy pomysł, by w końcu kiedyś pojechać do Norwegii zimą. Miałam na myśli ...

Meksyk - Mexico City

Majowie, Aztekowie, Toltekowie, ich kultura i to co po sobie zostawili od dawna mnie interesowało. Piramida Słońca, Księżyca fascynowała mnie, ...

Salwador - Santa-Ana,Tazumal

Drugi dzień pobytu w Salwadorze upłynął mi nie wesoło, czyli na kurowaniu się.W nocy się pochorowałam, znowu żołądek się odezwał. Leki, ...

Salwador - Juayua-Apaneca

Salwador - Republika Salwadoru, państwo w Ameryce Środkowej, lezące nad Oceanem Spokojnym ze stolica San Salwador. Najmniejszy pod względem ...

Meksyk - Meksyk - Jukatan część III

MEKSYK - JUKATAN część III. Rano po krótkim śniadanku, które jak co dzień składało się z chłodnej jajecznicy oraz pasty z fasoli wyglądem ...

Tajlandia - Wycieczka do Złotego Trójkąta

Wycieczka do Złotego Trójkąta była najdłuższa z naszych całodniowych wypraw z Chiang Mai i Chiang Rai. Złoty Trójkąt zostawiliśmy sobie na ...

Honduras - Copàn

No i jesteśmy w małym państewku Ameryki Północnej - Hondurasie. Kraju niebezpiecznym, słynącym z handlu narkotykami, z band walczących ...

Norwegia - Zorza polarna

Chociaż w Norwegii byłam już „n” razy, dotąd bywało to wyłącznie latem. W pewnym sensie jest to zatem mój debiut, zimowy debiut. ...