McDonald’s TV, czyli jedz hamburgera przed szklanym ekranem
Jeden z liderów prowadzących restauracje typu fast-food - firma McDonald’s zaplanowała uruchomienie własnego kanału telewizyjnego. Ma on być dostępny w restauracjach hamburgerowego potentata.
„Hamburgerowa telewizja” ma początkowo rozpocząć działalność w ponad 800 restauracjach znajdujących się w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Każdy z klientów zajadając się swoim ulubionym daniem będzie mógł oglądać m.in. informacje lokalne, sportowe czy programy rozrywkowe.
Programy będą przerywane reklamami, z czego najprawdopodobniej część będzie związana z promocją McDonalds’a, mającą na celu budowę pozytywnego wizerunku marki. Pomogą w tym z pewnością informacje związane z działalnością charytatywną koncernu czy programy poświęcone tematyce żywności.
Warto zauważyć, że od kilkunastu tygodni McDonald’s promuje swoje restauracje w Polsce w spotach telewizyjnych, podczas których możemy zobaczyć z czego składają się hamburgery czy „czemu frytki są takie długie”.
Fr / 2011-10-25
Komentarze: