Co może zrobić niezadowolony klient restauracji?
Wiele osób choć raz jako klient miało okazję widzieć zachowanie niezadowolonego klienta w restauracji, przeważnie taka nieprzyjemna sytuacja kończy się spokojną rozmową, czasem awanturą. Okazuje się jednak, że niektórzy mają „lepsze” pomysły na reklamację.
Dobrym tego przykładem może być zachowanie jednego z klientów restauracji Taco Bell w miejscowości Albany w Stanach Zjednoczonych. Niezadowolony klient zadzwonił do lokalu, skarżąc się, że w jego potrawie było zbyt mało mięsa. W odpowiedzi usłyszał, że bar jest już zamknięty, poproszono go aby z reklamacją zwrócił się następnego dnia.
Mężczyzna nie chciał jednak czekać, i postanowił rozwiązać problem na swój sposób. Udał się więc ponownie do zamkniętego już lokalu i ... podpalił go. Na szczęście niewielki jeszcze pożar, zauważył patrolujący okolicę policjant, któremu udało się ugasić płomienie.
Fr, fot. tacobell.com / 2011-10-30
Komentarze: