Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Forum dyskusyjne

Nie jesteś zalogowany.

#1 2010-03-11 13:53:02

mlody_nomad

lot do Australii

Noszę się z zamiarem wyjazdu do Australii na 3 miesiące od przełomu czerwca/lipca do początku października. Jestem na etapie poszukiwania jak najtańszych biletów lotniczych. Wiem, że najbardziej opłaca się szukać połączeń z portów w Londynie i Frankfurcie. Może ktoś doświadczony w kursach na antypody podpowie jakie linie lotnicze trzeba sprawdzać, jakie są najtańsze opcje dotarcia tam ?

 

 Reklama

Travelmaniacy.pl

#2 2010-03-11 19:29:03

madziuszka

Re: lot do Australii

calkiem przystepne ceny na czerwec i lipiec z londynu do melbourne maja emirates airlines, cathay pacific, ale nie sa to tanie linie, mozesz sprawdzac promocje air asia, w tej chwili ceny sa takie jak drozszych linii, ale moze wrzuca cos, wtedy z londynu do kuala lumpur i z kuala do melbourne/gold coast lub perth, do perth chyba najtaniej. Ja tez szukam biletu na ten okres do melbourne wiec jak cos znajde ciekawego to wrzuce, a jak Ty znajdziesz to daj znac:)

 

#3 2010-04-26 10:18:42

mlody_nomad

Re: lot do Australii

I jak poszukiwania. Wszystko oscyluje ponad 3,5 tys zł. Nie ma tragedii, ale coś mi się zdaje, że tańszej opcji możemy nie znaleźć. Przez zastój związany z wybuchem wulkanu, linie lotnicze nie będą chętne do wymyślania promocji - tak myślę, choć mam nadzieję, że się mylę smile

 

#4 2010-05-12 11:57:07

madziuszka

Re: lot do Australii

to co mi sie udalo znalezc to lot 19 czerwca za 2300 z londynu do melbourne (qantas i ba). Ale ja patrze w jedna strone. W dwie to koszt ok 3700... no i do Ladka tez trzeba jeszcze doleciec.

 

#5 2010-05-12 16:08:14

globusik

Re: lot do Australii

Z Frankfurtu Malaysian przez Kuala Lumpur...

 

#6 2010-05-12 21:27:21

madziuszka

Re: lot do Australii

globusik, znam wszystkie polaczenia ktoredy i jakimi liniami mozna leciec, sek w tym ze najtansze sa te ktore wymienilam wyzej- interesuje mnie konkretny termin, w ktorym zarowno Malaysian, Emirates czy Cathay jest drozszy. Malaysian jest tanszy jesli chodzi o bilet w 2 strony,ale w 1 juz nie.

 

#7 2010-05-13 12:27:43

globusik

Re: lot do Australii

Acha sory nie wiedzialem ze nie wracasz...

 

#8 2010-06-21 16:12:29

leo_k

Re: lot do Australii

Też sprawdzam loty na trasie Europa - AU. Póki co najtańszą propozycję ma Air Asia ze Stansted ( ok. 3 400 zł.)Ale bilety kupowane w dwóch segmentach ( nie liczę oczywiście dolotu do Londynu z Polski). W Kuala Lumpur jest 3h50 min. na zmianę samolotu. Niestety na wielu forach wyczytałam, że temu przewoźnikowi zdarzają się  opóźnienia. Więc jeśli te  prawie 4 godziny nie wystarczy np. z powodu spóźnienia - to co wtedy może biedny turysta?
Natomiast u rejsowych przewoźników koszt biletów w obie strony zaczyna się od 4.200 z Frankfurtu ( zresztą z Londynu też w tej okolicy cenowej - ale inny przewoźnik).
Ja mam w planach wylot pod koniec września 2010 r.

 

#9 2010-06-21 20:08:15

madziuszka

Re: lot do Australii

Air Asia ma opoznienia- to fakt, lepiej za wczasu sie zabezpieczyc wydluzajac stopa w KL- my tak robilysmy jak lecialysmy z Ladka na Bali z AA, ale lecialysmy nocnym lotem i juz nie bylo lotu na Bali wiec zostalysmy na noc... Niestety AA wychodzi najtaniej tylko jak ma promocje, trzeba tez pamietac o doplatach do wszystkiego bo to tanie linie, bez promocji czasem oplaca sie bardziej wziac linie regularne np Malaysia albo inne z tanszych jak Air China- w cenie biletu jest katering i bagaz, no i entertaiment na tak dlugim locie sie przydaje.

Ja teraz rozwazam 2 opcje i musze sie spieszyc bo juz niedlugo chce leciec- albo z Cathay z Londynu przez HK albo Qantasem z Frankfurtu przez Singapur i nie wiem co wybrac, cena ta sama...

Ostatnio edytowany przez madziuszka (2010-06-21 20:10:40)

 

#10 2010-09-25 16:55:23

kangur

Re: lot do Australii

Temat juz pewnie przeterminowany ale moja rada: unikajcie Lufthansy, to juz nie te same linie co kiedys, uzywaja starych samolorow bez indywidualnych telewizorow (a to b. dluuugi lot), jest ciasno a jak poprosisz o drinka to dostaniesz z laski i czesto z niemilym komentarzem. To ogolnoswiatowa tendencja, ze loty robia sie coraz bardziej dziadowskie (Wlosi nawet wymyslili latanie na stojaco :^( ?!). Moj syn niedawno lecial Finair i mowi, ze bylo super. Ja lubie Azjatyckie linie (Thai, Singapore, Cathay Pacific, itd) ale i one sie psuja jesli chodzi o komfort podrozy, pzdr, kangur

 

#11 2011-07-27 21:05:45

Jurek

Re: lot do Australii

Szukam taniego biletu  do Brisbane Australia wylot we Wrześniu dowolny termin -powrót na święta . Kolega  mój  najtaniej  zdobywa  bilety na Koreańskich liniach lotniczych - tylko do Frankfurtu .
Gdyby ktoś wiedział o  tym że  bilet w dwie strony kosztuje  taniej niż   5.400 zł -czy 1400 euro proszę  pisać
                                                                                                                                          Jurek

 

#12 2011-07-28 01:20:10

madziuszka

Re: lot do Australii

Hej, z tymi biletami tak latwo nie jest, ja zawsze sprawdzam wszystkie azjatyckie linie- Malaysia, Cathay Pacific, Singapore Airlines i kombinuje z przesiadkami. W zeszlym roku najtaniej udalo mi sie kupic Air China ale nie polecam, to byla straszna meczarnia... Moja mama w czerwcu kupila bilet z Warszawy do Melbourne powrotny za 4700 zl z dodatkowym ubezpieczeniem i wszelkimi oplatami rezerwacyjnymi. rezerwowala przez tanie-loty.com.pl, leciala z W-wy przez Londyn i potem Cathayem do melbourne przez HKG. Byla bardzo zadowolona. Nie wiem czy nadal maja w takich cenach bo czerwiec to nie australijski sezon, wrzesien-grudzien juz raczej tak. Warto tez sprawdzic Air Asia z Londynu lub Paryza przez Kuala Lumpur do Australii, co prawda do Brisbane nie lataja ale lataja na Gold Coast a stamtad to juz przeciez nie daleko.... Air Asia powinno sie trafic ponizej Twojego 5400zl. Powodzenia!

 

#13 2011-07-28 03:09:39

Jurek

Re: lot do Australii

madziuszka - Bardzo dziekuję
                                         Jurek

 

#14 2011-07-30 12:39:34

madziuszka

Re: lot do Australii

prosze bardzo:) dzis fru.pl wyslalo mi maila z promocjami z w-wy do melbourne w strasznie smiesznych cenach- wylot pod koniec sierpnia/poczatek wrzesnia, problem z tym ze ich newsletter slabo dziala i linki z niego mi sie nie otwieraja-trudno mi zatem sprawdzic autentycznosc tych cen, ale Ty mozesz posprawdzac, byl tam bilet powrotny za 4030 zl....

 

#15 2011-07-30 12:44:52

Jurek

Re: lot do Australii

Dzięki za pomoc

 

Stopka forum

Napędzane przez PunBB, modyfikacja Fresh