Ryanair zabezpiecza się przed spamem
Linia lotnicza Ryanair wprowadziła prosty system zabezpieczeń przed spamem z którym przewoźnik musiał się uporać. Chodzi o mechanizm CAPTCHA mający w praktyce rozróżnić prawdziwego klienta firmy (osobę fizyczną) od robotów internetowych.
System CAPTCHA został wprowadzony na wszystkich rynkach Ryanair’a po udanej próbie na rynku irlandzkim oraz w Wielkiej Brytanii, zapewniając konsumentom zaawansowaną i uproszczoną metodę wprowadzania znaków CAPTCHA, w tym: pytania i odpowiedzi oraz poprzez proces rozpoznawania tekstu i proste powtórzenie.
Jak poinformował przewoźnik, system CAPTCHA stosuje się w celu poprawy ochrony konsumentów na wypadek nieupoważnionych firm korzystających z techniki „screen scraping” oraz zapewnienia, wszystkim klientom znalezienie gwarantowanych najniższych cen biletów tylko na Ryanair.com, największej w Europie stronie podróży.
- Ryanair stale dąży do poprawy zadowolenia swoich 80 mln pasażerów. Po udanej próbie, wprowadziliśmy nowe zabezpieczenia systemu CAPTCHA na naszej stronie Ryanair.com, które dodatkowo mają poprawić jej użyteczność dla 1,2 mln codziennych użytkowników - oraz dokonywanie rezerwacji naszych najniższych cen biletów z jeszcze większą zabawą!
Dzięki pomocnych przypomnień związanych z podróżowaniem, prostych łamigłówek, pasażerowie linii Ryanair mogą liczyć na jeszcze szybszy dostęp do najniższych cen biletów, a także ulepszać ochronę danych konsumentów dzięki CAPTCHA i zapobiegać sprzedaży biletów Ryanair firmom korzystających z techniki „screen scraping” - powiedział Robin Kiely z Ryanaira.
Fr / 2013-05-22
Komentarze: