Bardzo dobrze znana w Polsce linia lotnicza Ryanair pochwaliła się statystykami dotyczącymi obsługi klienta w lutym 2014 roku. Z przedstawionych danych możemy dowiedzieć się ile lotów odbyło się punktualnie, czy jak duża część pasażerów zgłosiła skargę u przewoźnika.
Dla porównania przedstawiamy zestawienie lutowego raportu, z danymi z przed roku.
- Punktualność: 91% (luty 2013), 91% (luty 2014)
- Ilość skarg na 1,000 pasażerów: 0.62 (luty 2013), 0.57 (luty 2014)
- Ilość skarg dotyczących zagubionego bagażu na 1,000 pasażerów: 0.29 (luty 2013), 0.36 (luty 2014)
- Ilość skarg, na które odpowiedziano w terminie 7 dni: 99% (luty 2013), 99% (luty 2014)
- W lutym, 91% z naszych 30 000 lotów wylądowało na czas. Wszyscy pasażerowie Ryanair mogą teraz wnieść na pokład samolotu niewielką drugą torbę, szybciej zarezerwować bilet, a także zarejestrować swoje dane na naszej ulepszonej stronie internetowej, cieszyć się „Cichymi lotami”, numerowanymi miejscami, używać urządzeń elektronicznych na wszystkich lotach ponieważ Ryanair oferuje nie tylko niskie ceny ale również wiodącą w branży obsługę klienta. - powiedziała Katarzyna Gaborec z Ryanair’a.