Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego coraz bardziej jesteśmy myślami w miejscu naszego wypoczynku. Niestety niektórym z nas wyjazd może popsuć nieuczciwa bądź nierzetelna oferta biura podróży.
Przeglądając foldery biur podróży kuszeni jesteśmy pięknymi zdjęciami przedstawiającymi hotel oraz jego otoczenie. Jednak czasem po przybyciu na miejsce rzeczywistość okazuje się zupełnie inna - brudny hotel, nieczynny basen czy dużo większa odległość od plaży.
- Nie może być tak, że na zdjęciu jest jakiś super hotel i w opisie jest jakieś rewelacyjne miejsce, a tam okazuje się, że zostało to niespełnione - podkreśla w rozmowie z TVN CNBC Biznes Elżbieta Błachno, współwłaścicielka biura turystycznego Mega Travel.
Wiele osób kończy swoją interwencję na poziomie rezydenta, nie chcąc psuć sobie nastroju po powrocie do kraju. Taka postawa na pewno nie zmobilizuje biur przedstawiających nierzetelne oferty, do poprawy jakości świadczonych usług. Pamiętajmy więc że gdy tylko zauważymy jakieś odstępstwa od przedstawionej nam oferty powinniśmy od razu, w pierwszej kolejności interweniować u rezydenta, a następnie zaraz po powrocie do kraju, w biurze podróży.
Fedyk | WARTO SPORZĄDZIĆ CZARNĄ LISTĘ Umieszczać na niej komentarze , poparte dowodami np w postaci zdjęć kopii dokumentów itp. |
dagatek | ;) ;) |
maciej_moch | A M E N :) |
dagatek | No to mam pomysl ...niech napisze ten, kto wygrał z biurem podrozy i odzyskał- 1)pieniadze 2)lub dostał jakąkolwiek rekompensate. Chciałabym zeby szczerze napisał ile kosztowala go reklamacja nerwow , czasu i połączen telef...oraz jak go potraktowali w b.p. Bo ja uwazam ,na podstawie wlasnych doswiadczen , ze nie warto (szkoda zdrowia i tak juz po fakcie) Jedynym miejscem odstresowania i podzielenia sie wrazeniami są portale inter.Takie jak nasz Trav.....Dzielmy sie wiec rzetelnymi,sprawdzonymi, wiadomosciami o miejscach , hotelach , obsłudze.W ten sposob bedziemy czarne miejsca omijać szerokim łukiem...;) |