Reklamacja nieudanych wakacji.

Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego coraz bardziej jesteśmy myślami w miejscu naszego wypoczynku. Niestety niektórym z nas wyjazd może popsuć nieuczciwa bądź nierzetelna oferta biura podróży.

Fr / 2009-06-17 / źródło: TVN CNBC Biznes
Komentarze:

Fedyk
2012-05-12

WARTO SPORZĄDZIĆ CZARNĄ LISTĘ
Umieszczać na niej komentarze , poparte dowodami np w postaci zdjęć kopii dokumentów itp.

dagatek
2009-06-17

;) ;)

maciej_moch
2009-06-17

A M E N :)

dagatek
2009-06-17

No to mam pomysl ...niech napisze ten, kto wygrał z biurem podrozy i odzyskał-
1)pieniadze
2)lub dostał jakąkolwiek rekompensate.
Chciałabym zeby szczerze napisał ile kosztowala go reklamacja nerwow , czasu i połączen telef...oraz jak go potraktowali w b.p.
Bo ja uwazam ,na podstawie wlasnych doswiadczen , ze nie warto (szkoda zdrowia i tak juz po fakcie)
Jedynym miejscem odstresowania i podzielenia sie wrazeniami są portale inter.Takie jak nasz Trav.....Dzielmy sie wiec rzetelnymi,sprawdzonymi, wiadomosciami o miejscach , hotelach , obsłudze.W ten sposob bedziemy czarne miejsca omijać szerokim łukiem...;)