Rainbow Tours ułatwia zwiedzanie
Biuro podróży Rainbow Tours, jeden z czołowych polskich touroperatorów, czyni kolejny krok mający na celu zwiększenie komfortu turystów. Jest nim wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide, który w znaczący sposób ułatwia komunikację turystów z pilotem grupy podczas zwiedzania.
Rainbow Tours posługuje się systemem Tour Guide już od wiosny 2011 roku. W początkowej fazie objęto nim wycieczki do krajów Europy Środkowej, Włoch i na Bałkany. Wprowadzenie tej innowacji spotkało się z dużym uznaniem ze strony klientów - z systemu skorzystało prawie 3,5 tys. osób.
W najnowszym katalogu, na lato 2012 klientów touroperatora spotka prawdziwa niespodzianka i prawie 70 programów objazdowych z systemem bezprzewodowego oprowadzania grup. Dzięki temu Rainbow Tours będzie jedynym dużym touroperatorem na rynku, który kompleksowo korzysta z takiego udogodnienia.
- Musimy być innowacyjni, musimy wprowadzać zmiany - mówi Katarzyna Bednarek - koordynator z Akademii Rainbow Tours. - Dla nas najważniejsze jest wysoka jakość usług, poczucie komfortu i bezpieczeństwo klienta. Dzięki Systemowi Tour Guide wszyscy uczestnicy grupy mają możliwość słuchania objaśnień przewodnika i pilota, także z dalszej odległości, w pełnym komforcie. Teraz każdy klient w bardzo wygodny sposób w pełni uczestniczy w zwiedzaniu, a wycieczka staje się bardziej interesująca. - dodaje.
Prostota obsługi, wygoda zwiedzania
System działa w bardzo prosty sposób. Na początku wycieczki klienci otrzymują odbiornik oraz słuchawki. Odbiornik po zakończeniu imprezy oddają pilotowi. Istnieje możliwość regulacji poziomu natężenia głosu. Pilot wycieczki zostaje wyposażony w nadajnik oraz mikrofon. Tour Guide System może być wykorzystywany zarówno w obiektach muzealnych, na statkach wycieczkowych jak i w całkowicie otwartej przestrzeni.
Fr / 2011-10-30
Komentarze: