Rainbow Tours sprzedaje więcej przez telefon
Turyści coraz częściej korzystają z możliwości rezerwacji wycieczek przez telefon. Dlatego też biuro podróży Rainbow Tours, poza sukcesywną rozbudową sieci sprzedaży w postaci salonów własnych, nie zapomina o swoim call center.
W okresie od stycznia do października tego roku biuro podróży Rainbow Tours zanotowało wzrost sprzedaży za pośrednictwem call center o około 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Przychód ten kwotowo zwiększył się z 19 mln do 35 mln złotych.
- Klienci coraz chętniej i częściej rezerwują wczasy drogą internetową lub telefoniczną. Dla nas to prawdziwe wyzwanie i potrzeba inwestowania zarówno w technologie jak i w personel - mówi Marcin Jasiński - dyrektor call center w Rainbow Tours. - Dysponujemy w tej chwili nowoczesną centralą telefoniczną, która istotnie poprawiła obsługę ruchu telefonicznego oraz stale szkolimy personel z zakresu znajomości produktu, jakości obsługi oraz technik sprzedaży. Specjalizacja pracowników w danej konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych pozwala im udzielać informacji jeszcze bardziej precyzyjnie, co automatycznie przekłada się na wysoką jakość obsługi - dodaje Marcin Jasiński.
Na chwilę obecną w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób. 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, natomiast 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.
- Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i stale rośnie - twierdzi Marcin Jasiński.
Planem sprzedażowym na rok 2012 jest wzrost o 30-40 procent. Rainbow Tours planuje również zwiększenie ilości pracowników w call center do 22 osób.
Fr / 2011-12-07
Komentarze: