Rainbow Tours, czołowe polskie biuro podróży, przygotowało kampanię reklamową mającą na celu promocję oferty Egzotyka 2013/14. Przygotowaniem kampanii touroperatora, podobnie jak poprzednich, zajęła się agencja Fat Baby.
Celem działań reklamowych jest umocnienie wizerunku touroperatora jako lidera w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swej ofercie największy wybór miejsc i sposobów spędzania urlopu. Rainbow Tours, poza popularnymi egzotycznymi kierunkami, takim jak Meksyk, Tajlandia, Kenia, oferuje również wycieczki do mniej znanych, ale równie magicznych destynacji takich jak Gambia czy Etiopia. Wszystkie oferty można znaleźć w katalogu
Egzotyka 2013/14.
Kampania reklamowa dla Rainbow Tours ma również na celu zwrócenie uwagi na specjalną ofertę przedsprzedażową, która umożliwia zakup egzotycznego wyjazdu z rabatem wynoszącym nawet 30%.
Oferta biura skierowana jest głównie do osób, które wysoko cenią sobie nie tylko pobyt w danym miejscu, ale również dokładniejsze poznanie jego kultury, sztuki oraz kuchni. Z tego powodu działania promocyjne, przygotowane przez Fat Baby, łączy hasło przewodnie „Prawdziwa egzotyka to coś, czego jeszcze nie widziałeś”. Kampania reklamowa obejmuje swym zasięgiem ogólnopolską telewizję, Internet, prasę, radio oraz materiały BTL. W telewizji można już obejrzeć pierwsze spoty reklamowe, przygotowane przez Fat Baby, które zachęcają do odwiedzenia Kuby, Meksyku oraz Sri Lanki.
Jak będą wyglądały spoty reklamowe? Można je już znaleźć na oficjalnym kanale Rainbow Tours na YouTube:
http://www.youtube.com/user/mediarainbowtours?gl=PL&hl=pl.