Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana kampania reklamowa ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty touroperatora, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30%.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, sieci multi-agentów ABC oraz biur agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym oraz uwzględnia dostosowanie przekazu do bieżącej sytuacji na rynku.
- Jako pierwsi z dużych touroperatorów na rynku przedstawiliśmy klientom ofertę Lato 2013. Nasza propozycja zawarta jest w trzech katalogach, dwóch z oferta wczasową i jednym z objazdówkami. Łącznie na prawie 100 stron klienci znajdą ponad 150 programów wycieczek objazdowych, prawie 80 destynacji i około 500 hoteli. Jesteśmy przekonani, że na chwilę obecną jest to jedna z najbogatszych ofert na rynku – powiedziała Emilia Bratkowska - dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
Strategię komunikacji
biura podróży Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2013 przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił wyłoniony w przetargu dom mediowy BiFri.
Fr, fot. rainbowtours.pl / 2012-12-06