Po zakończeniu kampanii w trzech europejskich krajach (Niemcy, Wielka Brytania, Francja) przeprowadzono badania wśród widzów CNN, aby sprawdzić jaki przyniosła efekt. Okazało się że większość ankietowanych postrzega Polskę jako szybko rozwijający się kraj, o bogatej kulturze. 56% widzów stacji CNN, którzy oglądali reklamy odpowiedziało że chciałoby odwiedzić nasz kraj.
Oto wyniki ankiety, pierwszy wynik odzwierciedla ankietowanych którzy oglądają stację CNN, a druga wartość to wynik odbiorców reklamy naszego kraju, stwierdzili oni że Polska:
- ma bogatą kulturę - 66% i 75% osób,
- posiada wyróżniający się wizerunek - 50% i 62%,
- jest jednym z najszybciej rozwijających się państw Europy - 49% i 57%,
- jest atrakcyjnym miejscem na wakacje - 48% i 60%,
- jest dobrym miejscem na inwestycje - 42% i 56%.