Otwórz biuro z Rainbow Tours
Touroperatorzy mają różne podejście do współpracy z agentami. TUI Poland stawia na własne kanały sprzedaży, ITAKA współpracuje z agentami, a Rainbow Tours poza współpracą z dotychczasowymi agentami, własną siecią biur agencyjnych pod marką ABC Świat Podróży oraz sprzedażą przez internet i call center, rozwija także sieć biur franczyzowych.
Takie podejście Rainbow Tours pozwala na zwiększenie zasięgu oraz optymalizację dystrybucji oferowanych produktów. W roku 2012 touroperator wzbogacił się o pięć biur działających na zasadzie franczyzy, w roku 2013 przybyło ich aż 10. Obecnie na polskim rynku działa już 20 biur franczyzowych.
- Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu - mówi Stanisław Franiak - dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours.
Załóż biuro agencyjne z Rainbow Tours
Zainteresowanych franchisingową formą współpracy z touroperatorem nie brakuje ze względu na płynące ze współpracy korzyści oraz profesjonalną pomoc przed i po otwarciu biura. Najważniejszą korzyścią jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod silną i stabilną marką Rainbow Tours, a tym samym dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora. Franczyzobiorca otrzymuje wyższą od standardowej prowizję agencyjną, silne wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza również system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży.
Na wszystkich etapach realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach. Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także preferencyjną kwalifikację na study toury. Właściciel biura natomiast otrzymuje wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
Bezpośrednią pomocą w nowo realizowanych projektach franczyzowych zajmuje się Andrzej Tokarczyk - dyrektor ds. sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow Tours - e-mail: andrzej.tokarczyk@rainbowtours.pl, tel: 607-144-450.
Fr, fot.RainbowTours / 2013-10-31
Komentarze: