Kampania reklamowa przygotowana przez agencję Fat Baby ma przekonać klientów touroperatora, że Rainbow Tours ma jedną z najbogatszych i najciekawszych ofert na rynku, oraz zachęcić ich do dokonania rezerwacji oferty Lato 2014 z 31 % rabatem (oferta ważna do 31.12.2013). Tutaj można znaleźć pełną ofertę wycieczek -
Lato z Rainbow Tours.
Reklamy pokazują wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby - ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę”. W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
- Zwykle konkurenci pokazują w reklamach trochę sztuczny świat, nakłaniając odbiorców do myślenia, że spędzają wakacje zawsze w taki sam sposób. Naszym celem jest pokazanie prawdy - ludzie spędzają wakacje w bardzo różny sposób a przy tym każdy ma inne potrzeby oraz inne wyobrażenie idealnych wakacji. W Rainbow Tours klienci znajdą wakacje dopasowane do swoich wymagań - powiedziała Emilia Bratkowska - dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Poniżej przedstawiamy dwie najnowsze reklamy. Jak się Wam podobają?