Lufthansa promuje się w Polsce
Niemiecka linia lotnicza Lufthansa rusza w Polsce z promocją pod hasłem „Nonstop you”. Hasło to ma podkreślać wiodącą rolę Lufthansy w segmencie podróży służbowych. Kampania jest realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoor i na urządzeniach mobilnych.
Nowa kampania ma na celu podkreślenie znaczenia komfortu pasażera podczas podróży - najwyższej jakości obsługę i dobre samopoczucie podróżnych stanowią główny cel oferowanego na pokładzie, indywidualnego serwisu.
- Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy - mówi Bart Buyse, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.
Działania są prowadzone w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Metro, Rzeczpospolita, Polityka, Wprost, Forum, Newsweek, Wysokie Obcasy, VIVA) i w Internecie (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Filmweb, Natemat.pl). Kampanię wspierają reklamy na nośnikach zewnętrznych, które obejmą m.in.: wielkoformatowe reklamy w centrach wybranych miast, a także reklamy w środkach komunikacji miejskiej.
Oferując prawie 230 połączeń tygodniowo między Polską a Niemcami z siedmiu destynacji, Lufthansa jest wiodącym przewoźnikiem sieciowym na polskim rynku, z silną pozycją nie tylko w stolicy, ale również w innych miastach i regionach Polski. W 2012 roku na podróż Lufthansą zdecydowało się 1,5 mln pasażerów z Polski.
Fr / 2013-04-18
Komentarze: