Biuro podróży Rainbow Tours przygotowało nową promocję dla turystów. 30 marca ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Promocja będzie trwała do 26 kwietnia.
To już trzecia edycja tej popularnej promocji organizowanej przez
biuro podróży Rainbow Tours, która w tym roku będzie trwała do 26 kwietnia. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z krajami, którym jest poświęcony. Pierwszy tydzień-niebieski dotyczy oferty greckiej. Kolejne tygodnie, to odpowiednio: żółty (arabski), czerwony (hiszpańsko-portugalski) oraz zielony (włoski). W czasie trwania kampanii obowiązują specjalne ceny tych kierunków w odpowiadającym im tygodniom oraz rabaty do 25 procent. Sieć sprzedaży została dodatkowo wyposażona w plakaty nawiązujące do charakteru każdego z tygodni.
- „Kolorowe tygodnie” z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy na stałe wpisać je do kalendarza promocji. Dla nas są one jeszcze bardziej kolorowe, ponieważ nasze salony własne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalny wystrój. Docierają do nas sygnały iż wielu naszych agentów również idzie tym tropem - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Kolorowa promocja jest kolejnym projektem marketingowym. W marcu komunikacja zdominowana była ideą „Przeskocz wiosnę, przyśpiesz lato”, w której zachęcano do zakupu oferty letniej odwołując się kontrastowo do pogody w tym czasie panującej w Polsce. Promocji towarzyszyły materiały BTL, kampania radiowa oraz reklama w warszawskim metrze. Każdej z promocji towarzyszy również kampania internetowa. Luty natomiast poświęcony był wycieczkom objazdowym. Klienci rezerwujący wyjazd z oferty Lato 2013 z promocji „Premia dla ciekawych świata” dodatkowo otrzymywali voucher na kolejny dowolny wyjazd z Rainbow Tours o wartości nawet 500 złotych.
Fr, fot. rainbowtours.pl / 2013-04-03