Fresh - świeża propozycja od TUI
TUI Poland wprowadza nową linię produktową, dzięki której touroperator chce dotrzeć do nowej grupy klientów. Zaletami nowego produktu mają być m.in. niskie ceny, które podzielono na 3 pułapy - od 1597, od 1797 oraz od 1997 PLN.
Atutami nowej oferty mają być także popularne kierunki wakacyjne oraz 3 i 4-gwiazdkowe hotele położone w pobliżu centrów miast, w większości dostępne w opcji All Inclusive. Odbiorcą docelowym oferty TUI Fresh - bo tak nazwano nową linię - mają być pary i grupy znajomych w różnym wieku, poszukujące bogatej oferty rozrywkowej. Czy obrana strategia jest dobrym krokiem, który pozwoli pozyskac nowych klientów? - czas pokaże. Sprawdźmy więc, co kryje się pod „świeżą ofertą”.
Co mówi TUI?
„Wychodzimy na rynek z nową linią produktową, która ułatwi nam dotarcie do nowej grupy klientów. Postawiliśmy na rozbudowywanie portfolio, wyszukiwanie nowych obiektów i zwiększenie możliwości wyboru u konsumentów, którzy ze względu na nasze dotychczasowe skupienie się na ofertach rodzinnych, nie sięgali po katalogi TUI” - powiedział Marek Andryszak, Prezes Zarządu TUI Poland.
„Chcemy stale zaskakiwać klientów swoimi pomysłami i ciekawymi opcjami wyjazdowymi - to tłumaczy dlaczego nową linię produktową nazwaliśmy „fresh”. Zaprojektowaliśmy ją w sposób, który jest odzwierciedleniem upodobań turystycznych na rynku polskim - 3 najpopularniejsze kierunki wakacyjne, hotele 3 i 4-gwiazdkowe położone blisko centrów miast w trzech bardzo atrakcyjnych pułapach cenowych - wszystkie poniżej 2 tys. zł.” - dodaje Piotr Haładus, Dyrektor Marketingu w TUI Poland.
Magia „trójek”
W katalogu TUI Fresh zawarte są propozycje wyjazdowe do 10 miejsc urlopowych w trzech państwach: Grecji (Kreta, Kos, Rodos, Korfu), Bułgarii (Burgas, Warna) i Turcji (Bodrum, Izmir, Antalya, Dalaman). Najatrakcyjniejsze wyjazdy oferowane są poza głównym sezonem, czyli w miesiącach maj-czerwiec oraz wrzesień-październik. Większość obiektów dostępnych jest w pakiecie All Inclusive. Hotele, które znalazły się w nowej propozycji TUI, posiadają 3 i 4 gwiazdki i sklasyfikowane są według kategoryzacji lokalnej.
TUI Fresh to także 3 stałe, atrakcyjne pułapy cenowe od 1597, 1797 oraz 1997 PLN.
Jesteś gotowy na „świeżość”?
Nowa linia produktowa TUI to propozycja dla par lub grup znajomych w każdym wieku, lubiących aktywnie spędzać czas, oczekujących satysfakcjonującego standardu w przystępnej cenie. Zdaniem touroperatora osoby takie zazwyczaj wybierają hotele w pobliżu centrów miast z bogatą ofertą rozrywkową (bary, kafejki, restauracje czy dyskoteki).
Fr / 2012-02-06
Komentarze:
lidonek 2012-02-07 | świetna okazja, aż grzech nie skorzystać...:))) |
lagatta 2012-02-07 | :D ;) |
Fresh 2012-02-07 | Hahaha :)) |
katerina 2012-02-07 | ...a jak Fresh skorzysta to Agatka przy okazji na to,jak na lato...:) |
lagatta 2012-02-07 | Fresh teraz nie wypada nie skorzystać z takiej oferty ;) |