Ecco Holiday dostaje nagrodę za gwarancję bezpieczeństwa
W Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Jakość Roku. Pośród nagrodzonych złotym godłem znalazła się jedna firma z branży turystycznej - biuro podróży Ecco Holiday. Oprócz złotego wyróżnienia touroperator otrzymał także nagrodę JAKOŚĆ ROKU 2012 w kategorii INNOWACJA za 100% BEZPIECZNE WAKACJE i ubezpieczenie chroniące wszystkie wpłaty klientów Ecco Holiday.
- Jakość Roku Złoto to dla nas ogromne wyróżnienie, zważywszy na problemy, jakich doświadczyła w ubiegłym roku nasza branża - powiedziała Olechnowicz odbierając nagrodę. - Istotniejsza jest jednak dla nas Jakość Roku 2012 w kategorii INNOWACJA, za nasze unikalne rozwiązanie ubezpieczeniowe 100% BEZPIECZNE WAKACJE. Jest to dodatkowa polisa ubezpieczeniowa, którą na własny koszt obejmujemy wszystkie wpłaty naszych klientów na poczet przyszłych wakacji. To ta część zobowiązań, na którą zazwyczaj nie wystarcza środków z gwarancji ubezpieczeniowej i te osoby okazują się być najbardziej poszkodowane w wyniku kłopotów biura podróży. Dzięki naszemu rozwiązaniu ten problem nie dotyczy klientów Ecco Holiday. - dodała Olechnowicz.
Kapituła konkursu doceniła całokształt działalności firmy, przekładający się na bezpieczną jakość wypoczynku dla podróżujących pod marką Ecco Holiday. Bezpośredni wpływ mają na to: dobra kondycja finansowa organizatora, potwierdzona wysokim ratingiem BB+, produkt dopasowany do warunków rynkowych, skutecznie eliminujący ryzyko branżowe, najwyższa gwarancja w relacji do przychodów oraz ubezpieczenie BEZPIECZNA WPŁATA.
- Konkurencja ocenia naszą troskę o bezpieczeństwo klientów jako marketing. - mówiła w kuluarach Olechnowicz - Taka interpretacja poważnego, naszym zdaniem, problemu, jest dość osobliwa. Nie widzimy w tym absolutnie nic złego, że na własną rękę i koszt podejmujemy kroki uszczelniające niedoskonałości Ustawy o usługach turystycznych. Mamy nadzieję, że bezpieczne wakacje, które dziś zostały nagrodzone w kategorii INNOWACJA, wkrótce staną się standardem i wszyscy touroperatorzy będą mogli korzystać z tego samego „narzędzia marketingowego” gwarantując swoim klientom spokojny i beztroski wypoczynek.
Fr / 2013-03-29
Komentarze: