easyJet pomaga potrzebującym
Linie lotnicze coraz częściej bardzo chętnie udzielają się w akcjach charytatywnych. Tania linia lotnicza easyJet rozpoczyna właśnie specjalną edycję akcji charytatywnej na rzecz UNICEF w ramach akcji „Change for Good”. Pasażerowie przewoźnika od 15 lipca do 30 września 2013 r. będą mogli wspomóc UNICEF przekazując drobne, które pozostały im w portfelu po wakacjach.
easyJet, jedna z wiodących linii lotniczych w Europie, w ramach partnerstwa z UNICEF, rozpoczyna letnią akcję charytatywną na pokładach swoich samolotów. Change for Good to zbiórka pieniędzy na rzecz UNICEF w celu zapewnienia szczepionek ochronnych ratujących życie dzieci i matek.
Od momentu rozpoczęcia współpracy pomiędzy UNICEF i easyJet w lipcu 2012 r. zebrano już 1,4 mln euro. Tak dużą sumę udało się zgromadzić dzięki hojności pasażerów, którzy na pokładach samolotów easyJet przekazywali datki w postaci drobnych oraz pieniędzy w obcych walutach, których nie wykorzystali podczas pobytu za granicą. Dzięki zebranym datkom UNICEF mógł zaszczepić prawie 1,5 mln dzieci przeciwko polio oraz 2,5 mln dzieci i matek przeciwko śmiertelnym chorobom wieku dziecięcego oraz tężcowi matek i noworodków.
Tego lata, od 15 lipca do 30 września 2013 r. pasażerowie mogą wspomóc akcję Change for Good pokładach wszystkich samolotów easyJet, wykonujących loty na 630 trasach pomiędzy ponad 30 państwami.
- Jesteśmy niezwykle dumni ze wsparcia easyJet dla programu Change for Good. Dzięki hojności naszych pasażerów do tej pory w całej sieci zebraliśmy już 1,4 mln euro, dzięki którym UNICEF mógł pomóc ogromnej liczbie dzieci oraz matek. Jedna szczepionka kosztuje tylko 47 centów, więc drobne datki od pasażerów to duże wsparcie dla potrzebujących - powiedziała Verena Keimer, Marketing Manager, Polska, Niemcy, kraje nadbałtyckie, Czechy oraz kraje skandynawskie.
Poza kwotą 1,4 mln euro, dzięki datkom pasażerów, easyJet zgromadził ponad 251 tys. euro w ramach apelu kryzysowego UNICEF na rzecz dzieci w Syrii. Liczba syryjskich uchodźców stale rośnie i przekroczyła już milion osób, z czego połowa to dzieci. Setki tysięcy z nich walczą o życie w obozach dla uchodźców. Wszystkie pieniądze przekazane przez pasażerów easyJet zostały przeznaczone na zakup odzieży, koców i ratujących życie lekarstw.
Change for Good to inicjatywa UNICEF o charakterze globalnym, realizowana wspólnie z wiodącymi liniami lotniczymi na całym świecie. Linie partnerskie to między innymi: American Airlines, Quantas, Cathay Pacific oraz easyJet w Wielkiej Brytanii. Łącznie w ramach Change for Good zebrano na całym świecie ponad 53 mln funtów. Ta kwota wspiera UNICEF w pracy na rzecz dzieci.
Fr / 2013-07-15
Komentarze: