Czy klienci Sky Club są zadowoleni?
Biuro podróży Sky Club zorganizowało akcję mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia swoich klientów ze świadczonych usług. W przeprowadzonej ankiecie wzięło udział ponad 4 tysiące turystów.
Ankietowani odpowiadali m.in. na pytania związanie z komfortem przelotów, jakością obsługi hotelowej, dostępnością rezydenta czy atrakcyjnością plaży. Wyniki pokazały również, gdzie najchętniej klienci Sky Club spędziliby wakacje w przyszłym roku. Dzięki odpowiedziom respondentów wytypowano także Top 10 hoteli z oferty Sky Club.
Okazuje się, że Sky Club może poszczycić się godnym pochwały współczynnikiem satysfakcji klienta, który w skali pięciostopniowej wyniósł 4,27.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wyniki badań są z roku na rok co raz lepsze. To oznacza, że podążamy we właściwym kierunku, a przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. W branży turystycznej nie ma miejsca na przeciętność, dlatego też ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi, opieki rezydentów i działań animatorów. Fakt, że nasi Klienci dostrzegają nasze starania i troskę cieszy nas i motywuje. Jestem przekonany, że tak dobre wyniki to także zasługa nowych kierunków i obiektów hotelowych wprowadzonych do oferty - mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. - Naszym celem jest oczywiście „5 na 5”, dlatego nie spoczywamy na laurach - dodaje Truskolaski.
Niemal 75 procent spośród ankietowanych osób udało się na wakacje z touroperatorem po raz pierwszy. Prawie wszystkie wyniki dotyczące atrakcyjności wyjazdu, komfortu i jakości usług oraz obsługi wahały się pomiędzy średnią 4,0 a 4,5 (również w skali 1-5).
Wśród ocenianych hoteli z oferty Sky Club, w czołówce uplasowały się hotele egipskie (aż 5 z nich znalazło się w Top 10) oraz greckie, bułgarskie i tureckie.
Klienci biura najbliższe wakacje planują spędzić przede wszystkim na Wyspach Kanaryjskich (Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria), w Egipcie oraz Hiszpanii.
Uzyskane informacje są dla nas bardzo cenne. Uzmysławiają nam nasze mocne strony i wskazują kierunek dalszych zmian, a obraz preferencji naszych Klientów pozwoli nam lepiej dopasować ofertę do ich oczekiwań - dodaje Truskolaski.
Fr / 2011-10-18
Komentarze: