Co pasażerowie sądzą o linii Ryanair?
Tania linia lotnicza Ryanair przedstawiła wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów przewoźnika. Wynika z nich, że 93% pasażerów ponownie poleci z przewoźnikiem, 62% poleciało cztery (lub więcej) razy w zeszłym roku, a 95% uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny.
Badania zostały przeprowadzone wśród 10 tysięcy pasażerów w 28 krajach. Jak podaje przewoźnik, 95% pasażerów powiedziało, że Ryanair oferuje doskonały stosunek jakości do ceny, 93% pasażerów jest zadowolonych z lotów, które wylądowały o czasie, 87%, którzy wyrazili ogólne zadowolenie, oraz 84% pasażerów potwierdzają, że poleciłoby Ryanair dla znajomych.
- Ryanair przewiezie w tym roku ponad 80 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie. Ryanair będzie nadal dostarczać najniższe ceny biletów w największej siatce połączeń Europejskich, zobowiązując się do dalszego zapewniania najlepszej obsługi klienta, co spowodowało 93% pasażerów potwierdzających, że będą latać z Ryanair ponownie. - powiedział zadowolony z wyników Stephen McNamara z Ryanaira.
Fr, fot. wikimedia.org / 2013-02-01
Komentarze: