Biuro podróży Rainbow Tours wystartowało z kampanią reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie brzmi „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”.
Nasuwa się pytanie, dlaczego budzik?
- Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły - mówi Emilia Bratkowska - brand manager Rainbow Tours - dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje - dodaje.
Kampania telewizyjna zakłada emisję dwóch filmów reklamowych skierowanych do różnych kręgów odbiorców. Pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, natomiast druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku. Promocję oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez Fat Baby oraz Starcom. Cały projekt obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.
Oto oba spoty, jak się Wam podobają?
Rainbow Tours - Lato 2012. Ucieknij przed budzikiem - plaża
Rainbow Tours - Lato 2012. Ucieknij przed budzikiem - miasto
Fr, fot. rainbowtours.pl / 2011-11-22
Komentarze:
lidonek 2011-11-23
muszę przyznać, że te reklamy jakoś do mnie nie przemawiają;