Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Forum dyskusyjne

Nie jesteś zalogowany.

 Reklama

Travelmaniacy.pl

#16 2009-02-16 19:50:35

maciej_moch

Re: Skojarzenia

śnieżyca - zima

 

#17 2009-02-16 20:24:07

Misiaczky

Re: Skojarzenia

zima - a do picia nic nima......

 

#18 2009-02-16 20:25:18

maciej_moch

Re: Skojarzenia

a do picia nic nima...... - jak nie ma jak właśnie 4 pack rozpracowuje:D

 

#19 2009-02-16 21:01:37

Misiaczky

Re: Skojarzenia

rozpracowanie 4 packa - to praca nijaka.....

 

#20 2009-02-16 21:07:31

maciej_moch

Re: Skojarzenia

to praca nijaka..... - NIE rozpracowanie 4 packa:D

 

#21 2009-02-16 21:17:18

PAVULON

Re: Skojarzenia

4 packi wymien lepiej na towaru full tacki

 

#22 2009-02-16 21:28:13

maciej_moch

Re: Skojarzenia

hehe to miała być gra w skojażenia a nie w rymowanki:D ale ok towaru full tacki to moje tick taki:D

 

#23 2009-02-16 21:33:17

Misiaczky

Re: Skojarzenia

tick taki-postaw flaszkę nie bądź taki...........(myślę że rymowanki też fajne .....sorki)

 

#24 2009-02-16 21:35:06

maciej_moch

Re: Skojarzenia

hehe aa to dobre jest big_smile
postaw flaszkę nie bądź taki....... - bo ukradna ci te wszystkie rumaki big_smile

 

#25 2009-02-16 21:42:35

Misiaczky

Re: Skojarzenia

czy to rumak czy konik polny...- wypijesz flaszkę....jesteś zdolny....lol

 

#26 2009-02-16 21:44:07

maciej_moch

Re: Skojarzenia

narobiły sporo draki - te ze wsi buraki tongue

 

 Reklama

Travelmaniacy.pl

#27 2009-02-16 21:48:32

PAVULON

Re: Skojarzenia

zdolny jest ten kto flache obali i na podłogę się nie obali

Ostatnio edytowany przez PAVULON (2009-02-16 23:43:55)

 

#28 2009-02-16 21:50:24

maciej_moch

Re: Skojarzenia

a podłogże sie nie obali - ten co ma w pupie za dużo robali big_smile

 

#29 2009-02-16 21:52:25

PAVULON

Re: Skojarzenia

dobre robale ci nie zaszkodzą a nawet twoja cere odmłodzą

 

#30 2009-02-16 21:56:09

Misiaczky

Re: Skojarzenia

o młodej cerze każdy marzy......i na du... i na twarzy.....

 

Stopka forum

Napędzane przez PunBB, modyfikacja Fresh