Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Forum dyskusyjne

Nie jesteś zalogowany.

#1 2012-07-28 11:25:24

kangur

Snorkeling na Bali

Jesli ktos wie dokad najlepiej i najszybciej pojechac na snorkeling na Bali z Kuta to bardzo prosilbym o informacje. Z gory dziekuje smile

Ostatnio edytowany przez kangur (2012-07-28 11:43:24)

 

 Reklama

Travelmaniacy.pl

#2 2012-07-28 13:46:14

katerina

Re: Snorkeling na Bali

Kangur z tego,co czytalam to najlepsze snorkowanie to tylko Nusa Lembongan lub na wysepce Nusa Penida.Podobno raj dla nurkow!
A zreszta wkleje Ci cala relacje ze szczegolami...majac nadzieje,ze administrator nie oskarzy mnie o spam:D
fly4free.pl/jeden-dzien-w-raju-lembongan-wyspa-hodowcow-alg-relacja/
Pozdrawiam!

 

#3 2012-07-28 16:28:51

kangur

Re: Snorkeling na Bali

Dzieki serdeczne Kasiu. Wlasnie myslelismy o tych wysepkach lub o Candidasa i Blekitnej Lagunie w Padang Bai. Relacja z Lembongan przeciekawa. Prawdopodobnie sie tam wybierzemy. Evharisto wink

 

#4 2012-07-28 16:52:55

katerina

Re: Snorkeling na Bali

Parakalo:D
Mozesz wybrac sie takze na wysepki Gilli.Tyle wysp dookola,tym razem mozesz poswiecic wiecej czasu na tego typu wycieczki...

 

#5 2012-07-29 01:42:07

kangur

Re: Snorkeling na Bali

O Wyspach Gili tez myslimy. Najgorsze, ze mamy tylko 7 dni wiec pewnie za wiele nie zobaczymy bo odpoczac i pobalowac tez trzeba smile Dzieki serdeczne smile

 

#6 2012-07-31 17:39:05

Mikus

Re: Snorkeling na Bali

zapowiada sie fajny holiday i fajne foty na travelmaniakach big_smile

 

Stopka forum

Napędzane przez PunBB, modyfikacja Fresh