Lista ostatnio dodanych relacji

Czechy - Praha

Tygodniowa wycieczka autostopem

Egipt - Kair

W Egipcie byliśmy dwa razy - za pierwszym razem na zwiedzanie mieliśmy jeden dzień, za drugim razem wybraliśmy opcję dwudniową. . I tak zabrakło czasu na zwiedzenie całego Kairu. Zwiedzaliśmy w biegu i w biegu robiliśmy fotki. Najwięcej zobaczyliśmy zwiedzając Kair na własną rękę nocą, jeżdżąc taksówką za nieduże ...

Grecja - Santorini

Na Santorini byłam krótko, ale polecam wszystkim. Miejsce niesamowite, magiczne, niezapomniane widoki. I ta ,,wulkaniczna" atmosfera! Dreszczyk emocji wzbudza przejazd autokarem z portu na grzbiet tej skalistej wyspy. Serpentyny takie, że ,,widać tablicę rejestracyjną z tyłu autokaru". Widok na kalderę rewelacyjny. Domy wydrążone w ...

Wielka Brytania - Londyn

Do Londynu pojechaliśmy na jeden dzień autobusem z Coventry. Podróż trwała ok.2godz. Wcześniej dokładnie zapoznaliśmy się z mapką linii metra i poczytaliśmy o miejscach, które chcieliśmy zobaczyć. Poruszanie się po Londynie nie jest trudne, trzeba tylko znaleźć jakiś punkt zaczepienia. Nie mieliśmy dużo czasu, ale udało nam ...