Lista ostatnio dodanych relacji

Grecja -

KRETA

Polska - okolice Suwałek

Wraz z kolegą, koleżanką i ich rodzicami wybrałem się na Suwalszczyznę. Mieszkaliśmy u zaprzyjaźnionych rolników. Codziennie wyruszaliśmy nad jeziora, aby pławić się w słońcu i wodzie. A późnymi popołudniami chodziliśmy na długie spacery. Ogólnie miło spędzaliśmy czas. A ponadto dołączyli do nas moi rodzice, ale plan dnia ...

Rosja - Carskie rezydencje Peterhof, Carskie Sioło

Carskie rezydencje pod Petersburgiem - Peterhof, Carskie Sioło.
Przy okazji zwiedzania Petersburga oglądaliśmy też podmiejskie rezydencje carów.
Wokół Petersburga jest wiele takich rezydencji. My zwiedzaliśmy te dwie, chyba najważniejsze.
Peterhof to ulubiona rezydencja założyciela Petersburga - Piotra Wielkiego. Na powierzchni ...

Estonia -

Po pobycie na Łotwie (opis tej podróży postaram się szybko umieścić na stronie) do tarliśmy na Estonię. Pierwsze dni spędziliśmy na campingach nad morzem, które odnajdywaliśmy przy bocznych drogach. Niestety tym bliżej Tallina plaże wyglądały coraz brzydziej i brzydziej, więc porzuciliśmy idee spędzania czasu nad morzem i ...

Polska - ZAKOPANE

Stolicy polskich gór nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Każdy słyszało Krupówkach, kasprowym,morskim oku... Zakopane jest piękne,ma swój klimat ,jest polską bramą w góry. Można świetnie wypocząć zarówno latem jak i zimą.stąd rozchoddzi sie szereg szlaków turystycznych po stronie polskiej i sąsiadów. Wyprawę ta umieściłem ...

Francja - Grimaud

Grimaud. Przez budzący się dopiero do życia rano camping, sami mocno zaspani, przyjdziemy tutaj, by wyjrzeć ciekawie na wybrzeże... Inkrustowe puzderko z masy perłowej prowansalskie miasteczko pachnie snem lawendowym. Trudno wzrokiem ogarnąć całe piękno natury w dole morze błękitne w górze lazur i góry, gdzieś na skałach ...

Zjednoczone Emiraty Arabskie - DUBAJ

W PAŹDZIERNIKU B.R ZA POŚREDNICTWEM eSKY sp. Z o.o. W RADOMIU, ZAREZERWOWALIŚMY BILETY LOTNICZE DO DUBAJU W GRUDNIU b.r. W OBYDWU KIERUNKACH. TRANSPOR NA PRZEJAZDY PO DUBAJU I NIE TYLKO, ORAZ NOCLEGI ZABEZPIECZYŁ SYN Z ...

Słowacja - Huncovce

podróż od samego początku zaczęła się ciekawie na 180 km zepsuło się auto ledwo zdążyliśmy odstawić go do servisu przepakowanie i dalej jeszcze 60 km na miejsce noclegów. Z samego rana szybkie załatwienie spraw związanych z naprawą i wyjazd na Tatrzańską Łomnice bo taki był cel wyjazdu. Stoki zmarznięte występował lód nie ...