Ecco Travel - ruszyła sprzedaż egzotyki
Biuro podróży Ecco Holiday rozpoczęło sprzedaż oferty egzotycznej na sezon 2014/2015 promowanej pod marką Ecco Travel, która należy do touroperatora. Wśród nowości znajdziemy wycieczki po egzotycznych Filipinach, Birmie oraz Kanadzie.
Wśród pozostałych propozycji w egzotycznym katalogu marki Ecco Travel znajdziemy m.in. wycieczki na Kubę, do Meksyku, a także do takich państw jak Tajlandia, Indonezja, Chiny, Japonia, Indie czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Inauguracji nowego sezonu towarzyszy akcja promocyjna.
- Jak zawsze w okresie letnim startujemy ze sprzedażą egzotycznej oferty zimowej. - powiedziała Katarzyna Słowińska z Ecco Holiday. - Mając tak wiele kierunków w portfolio, przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na zwiększeniu różnorodności w programach objazdowych. Wprowadziliśmy nowe wycieczki na Madagaskarze, do Kanady i Birmy. W coraz bardziej popularnych Indiach gruntownie przebudowaliśmy niemal cały produkt. Natomiast nasze sztandarowe programy poddane zostały niewielkiemu liftingowi. Dotyczy to kluczowych imprez realizowanych w Chinach, Japonii, Tajlandii, Indonezji, Emiratach Arabskich, Meksyku i na Kubie. Tam czekają na naszych Klientów doskonale już znani najlepsi piloci Ecco Travel. Ich wiedza, doświadczenie i umiejętność przekazywania wiedzy piękną polszczyzną, a przede wszystkim chęć pokazania świata powodują, że pierwszy wyjazd z nami staje się początkiem licznych wspólnych podróży. Dlatego prawie 40% naszych Klientów to te same nazwiska na listach rezerwacyjnych. To bardzo budujące i motywujące dla całego zespołu. Tym bardziej, że funkcjonujemy na bardzo „zatłoczonym” rynku, konkurując z wielkimi, międzynarodowymi koncernami. Mimo to, nieduże polskie firmy, takie jak nasza, z powodzeniem radzą sobie w sektorze wyjazdów egzotycznych, głównie dzięki elastyczności i szerokim możliwościom indywidualizacji oferty. - dodała.
Aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo podróżującym wybierającym kierunki egzotyczne, touroperator korzysta wyłącznie z połączeń rejsowych, współpracując z takimi renomowanymi liniami lotniczymi jak np. KLM, Lufthansa, Air France, Qatar Airways, LOT czy Emirates Airlines. Klienci mogą wybrać jeden z wielu programów objazdowych i połączyć go z wypoczynkiem na pięknych, tropikalnych plażach. Ten wybór będzie teraz łatwiejszy dzięki nowej stronie internetowej.
Nowa, bardziej przejrzysta strona internetowa
- Najgorsze, co może się przydarzyć, to sytuacja, w której użytkownik czuje się zagubiony i nie wie jak poruszać się po serwisie. - powiedział Karol Marcińczak, Dyrektor IT Ecco Holiday. - Z tą myślą rozpoczęliśmy prace nad nową stroną eccotravel.pl, która od ponad 6 miesięcy funkcjonowała jako wersja beta. Postawiliśmy na proste, intuicyjne rozwiązania, skracające drogę dotarcia do celu. Jak pokazały analizy ruchu Klienta po serwisie, najczęściej poszukiwane są oferty Last Minute i imprezy potwierdzone. Teraz dostęp do tego typu ofert możliwy jest już z poziomu strony głównej, a same oferty oznaczone są wyraźnie w sposób graficzny. - dodał.
Wprowadzeniu oferty na nowy sezon towarzyszy promocja, w której kupujący otrzymają gratis gwarancję stałej ceny, pośrednictwo wizowe i ubezpieczenie KL i NNW. Stałym klientom biuro oferuje dodatkowo rabat w wysokości 10%. Promocja potrwa do 31 lipca.
Fr / 2014-06-12
Komentarze: