Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Relacje » Wynik wyszukiwania
Chorwacja - Plitwickie Jeziora
Chorwacja - Plitwickie Jeziora    (Lipiec 2013)

Będąc na wakacjach w Chorwacji grzechem byłoby nie zobaczyć najlepszej atrakcji turystycznej tego kraju. Park Narodowy Plitvickie Jeziora jest najpiękniejszym parkiem, jakie do tej pory widziałam. Jest on najstarszy i największy spośród ośmiu znajdujących się w tym kraju. Ze względu na piękno przyrody został on wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego UNESCO. Wcale się ...
Chorwacja - Seget, Trogir, Split, Park Narodowy Krka
Chorwacja - Seget, Trogir, Split, Park Narodowy Krka   (Wrzesień 2011)

Do Chorwacji udaliśmy się ze znajomymi już po sezonie, wybierając ówcześnie oferowaną przez biuro podróży Rainbow Tours opcję z dojazdem własnym. Mieliśmy wykupiony nocleg w Villi Kairos z opcją śniadania + obiadokolacje w bardzo atrakcyjnej cenie.Wyjechaliśmy wieczorem jednym samochodem (znajomy miał busa więc spokojnie zmieściliśmy się w 6 osób + bagaże) przez Słowację, Austrię, Słowenię aż do ...
Chorwacja - Dalmacja
Chorwacja - Dalmacja   (Wrzesień 2011)

Moje pierwsze odwiedziny w Chorwacji były kilka lat po zakończeniu wojny, wszyscy znajomi pukali się w głowę, że młode małżeństwo z dwuletnim dzieckiem chce jechać do kraju tak niedawno zaznaczonego wojną. Ale pojechaliśmy i byliśmy zauroczeni!Bezpiecznie, miło, kulturalnie, pogoda - ciepłe morze i tanio. Choć budynki nadal znaczone kulami to nikt o wojnie nie chciał mówić - bo i po co? Liczy się ...
Chorwacja - Makarska
Chorwacja - Makarska   (Lipiec 2011)

Po zeszłorocznych wakacjach nad polskim morzem, postanowiliśmy pojechać gdzieś za granicę, by zaznać prawdziwego ciepełka. Padło na Chorwację. Wielkie oczekiwanie na nasze wymarzone wakacje... W końcu pakujemy walizki i ruszamy, niestety autokarem, do Makarskiej. Jechaliśmy 20 godzin... To jest prawdziwa udręka, nikomu nie polecam.W końcu jesteśmy w Chorwacji i możemy podziwiać piękne widoki... ...
Chorwacja - Pula
Chorwacja - Pula   (Sierpień 2010)

W podróż z Polski (Sanok) do Chorwacji udaliśmy się samochodem w kierunku przejścia granicznego ze Słowacją w Barwinku, następnie przez Presov, Koszyce oraz Miskolc docieramy do Budapesztu. Z Budapesztu jedziemy ku Balatonowi, a dalej południowym brzegiem jeziora. Granicę węgiersko-chorwacką przekraczamy w Latenye, a stąd kierujemy się już prosto na półwysep Istrii do miasteczka Pula, w którym za ...
Chorwacja - Red Island, Liam Fiord
Chorwacja - Red Island, Liam Fiord   (Sierpień 2010)

Ostatnie wakacje spędziliśmy w Chorwacji. Miejscem docelowym była Pula. Z tego uroczego miasteczka, korzystając z biura Orion wybraliśmy się na wycieczkę statkiem do Rovinja, Lim Fiordu i na jedna z wielu malowniczych wysp Red Island (Crveni Otok, Sv Andrij). Po trzech godzinach w Rovinju udaliśmy się w kierunku Lim Fiordu. Limski kanał to wrzynająca się w ląd zatoką o długości 9 km i szerokości ...
Chorwacja - Rovinj
Chorwacja - Rovinj   (Sierpień 2010)

Miasteczko Rovinj jest obok Puli i Poreca najciekawszą miejscowością turystyczną zachodniej Istrii. Doskonale zachowało się w nim stare miasto z ciekawymi zabytkami, niezwykłymi uliczkami, okolica ta prezentuje się nadzwyczaj malowniczo. Stary Rovinj, skupiający wszystkie zabytki, leży na niewielkim półwyspie, który kiedyś był wyspą. W XVIII wieku zasypano przesmyk oddzielający wyspę od lądu. ...
Chorwacja
Chorwacja   (Lipiec 2010)

Po kilku latach marzeń o podróży do Chorwacji, czytaniu tysięcy przewodników, artykułów, słuchaniu opowieści znajomych, w końcu spełniło się - dotarłam do Chorwacji!!! (a niewiele brakowało... ale to dalej). Pojechaliśmy samochodem, bo stwierdziliśmy że tak jest najlepiej i najfajniej. Zapakowaliśmy cały bagażnik jedzeniem i ubraniami i wzium....;) Podróż była dla mnie dosyć ciężka, ponieważ ...
Chorwacja - Baska Voda
Chorwacja - Baska Voda   (Maj 2010)

Z Polski jechaliśmy samochodem do Chorwacji, do miejscowości Baska Woda. Podróż trwała cały dzień, z przerwami na kawę i posiłek. Najlepsza jazda po chorwackich autostradach. Wieczorem dojechaliśmy na miejsce, do hotelu Horizont. Była powitalna lampka szampana, kolacja i łóżeczko. Hotel ładny, bardzo czysty, baseny, SPA, dobre jedzenie, bar, internet, blisko morza (ok.50m).Baska Woda - urokliwa ...
Chorwacja - Makarska
Chorwacja - Makarska   (Maj 2010)

Wypoczywając w miejscowości Baska Voda pojechaliśmy autobusem do Makarskiej, największego miasta na Riwierze Makarskiej. Podróż trwała ok. 20 min. Na dworcu autobusowym eksponowana jest mapa miasta, więc bez trudu znaleźliśmy drogę do nadmorskiej promenady. Makarska to miasto tętniące życiem, mnóstwo ludzi, samochodów, skuterów... i mnóstwo spalin. Siedząc w kafejce przy promenadzie można się o ...