Lista ostatnio dodanych relacji

Ukraina - Półwysep Krymski

23 czerwca 2008 r. o godz. 4.00 wyjechaliśmy z Rzeszowa na wycieczkę zorganizowaną przez biuro podróży (11 dni), a wieczorem tegoż dnia (godz. 21.00) dopiero dojechaliśmy do Humania. Na drugi dzień po śniadaniu (godz. 7.00) wyjechaliśmy do miejscowości Rybacze. Stamtąd praktycznie codziennie wyjeżdżaliśmy zwiedzać Krym. Na ...

Izrael - Jerozolima

Do Izraela pojechaliśmy w ramach wczasów w Egipcie. Cały czas zastanawiając się przed wyjazdem czy to na pewno dobry pomysł, tym bardziej że jechałam sama z 11 letnim dzieckiem... No cóż gdy zaczęłam trochę żałować że nie wybrałam jednak fakultetu do Kairu zamiast do Świętej Ziemi było już za późno.Autokar podjechał po nas ...

Czechy - Praga

Praga jest tak śliczna jak nasz Kraków czy Gdańsk,bynajmniej dla mnie jest to jedno z najpiekniejszych miejsc położonych tak blisko Polski że warto pojechać tam nawet na 2-3 dni.Nasza podróż trwała właśnie tyle czyli cały weekend,co prawda zobaczyliśmy bardzo piękne stare miasto,lecz do tej pory mam wrażenie że jeszcze nie ...

Polska - Majdan Sopocki - Roztocze

Jednodniowy wypad do Majdanu Sopockiego. Woda w Majdanie nie zachęca do kąpieli z powodu temperatury ale grilla jest gdzie zrobić :-)
Gorąco polecam spływy kajakowe ...

Egipt - Sharm el Sheikh

Egipt i Sharm el Sheik to był w zasadzie czysty przypadek :) ,3 dni przed wylotem wykupiłam atrakcyjnego lasta do bajecznego hotelu -o czym dowiedziałam sie dopiero na miejscu!
Byłam tam z 11 letnim synem, a ubawiłam sie przez 7 dni jak dziecko :) ze względu na mnóstwo atrakcji nie koniecznie dla dzieci...zjeżdzalnie , slizgawki pontony i ...