Wezyr Holidays połączył się z Coral Travel
Biuro podrózy Wezyr Holidays oraz Coral Travel łączą się w jeden podmiot. Obie marki będą funkcjonować pod jednym wspólnym brandem i logotypem: Wezyr Holidays/Coral Travel. Właścicielem
Biura podróży Wezyr Holidays chyba nie trzeba nikomu przypominać, jako że funkcjonuje w Polsce od 15 lat. Coral Travel to stosunkowo nowy touroperator na naszym rynku, który zadebiutował w 2013 roku oferując luksusowe wyjazdy, oferty „szyte na miarę” oraz wyjazdy typu incentive. Warto dodać, że marka Coral Travel od wielu lat działa także w Rosji, na Ukrainie, na Białorusi oraz w Gruzji. Właścicielem wszystkich podmiotów jest koncern OTI Holding.
- Łączymy 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodowym doświadczeniem i siłą Coral Travel. Rozbudowana, wciąż udoskonalana technologia IT, call center, serwis w destynacjach grupy OTI pozwoli na ulepszenie serwisu obsługi Klienta. Synergiczność działań to również bogatsza oferta, w tym przede wszystkim rozszerzenie o kierunki egzotyczne, gdzie Coral Travel ma ogromne doświadczenie. Dla przykładu w ostatnim sezonie Tajlandie z Coral Travel odwiedziło 150 000 turystów. - powiedział Kaan Ergyn, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays i Prokurent Coral Travel.
Wszelkie działania reklamowe i informacyjne będą scalone pod jeden brand, m.in. dokumenty rezerwacyjne, strona internetowa, systemy rezerwacyjne, branding sieci sprzedaży. Połączone marki OTI Holding, wspierające się wzajemnym doświadczeniem będą z powodzeniem działać w branży turystycznej jako wiodąca marka turystyczna, cechująca się prestiżem, stabilnością, uczciwością i zaufaniem. A siła dwóch marek stanie się wartością dodaną i przyczyni się do dynamicznego rozwoju oraz kolejnych inwestycji w polski i międzynarodowy biznes turystyczny.
OTI Holding jest obecnie jedną z czołowych firm w sektorze światowej turystyki. Przez ponad 22 lata rozwoju dziś oferuje już 52 kierunki wakacyjne w 28 krajach na całym świecie z 58 portów lotniczych, a z jej propozycji skorzystało ponad 2,5 miliona turystów. Obroty OTI Holding w roku 2013 wyniosły 2 miliardy dolarów, a w sezonie 2014 koncern planuje globalny wzrost o 17%.
Fr / 2014-07-14
Komentarze: