PolskiBus.com przewiózł 7,5 mln pasażerów
PolskiBus.com, przewoźnik autokarowy działający w Polsce od czerwca 2011 roku, poinformował o przewiezieniu 7,5 miliona pasażerów. Statystycznie oznacza to, że z usług przewoźnika skorzystał już co piąty Polak. Przy tej okazji przeprowadzono ankietę wśród podróżnych, z której jednoznacznie wynika, że aż 98,6% osób jest zadowolona z usług firmy.
Według ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów PolskiBus.com, aż 98,6% respondentów jest zadowolona lub bardzo zadowolona z usług przewoźnika, który stale i systematycznie rozwija swoją siatkę połączeń oraz zwiększa ilość kursów na już dostępnych liniach.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak duża liczba ankietowanych klientów jest zadowolona z usług PolskiBus.com. Tak wysokie wyniki umacniają nas w przekonaniu, że nasz wspólny wysiłek mający na celu stałe podwyższanie poziomu usług oraz dostosowywania siatki połączeń do oczekiwań naszych klientów przynosi pożądane efekty ... Jesteśmy również bardzo zadowoleni, że dzięki obecności PolskiBus.com na krajowym rynku prawie co szósta osoba, która wcześniej nie była zdecydowana na wyjazd wybrała się z nami w podróż. Natomiast prawie co czwarty pasażer zdecydował się na pozostawienie samochodu i skorzystanie z naszych usług. - powiedziała Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com.
Dane odnośnie satysfakcji klientów pochodzą z badania przeprowadzonego przez PolskiBus.com w dniach 16.05 - 05.06.2014 r. Wzięło w nim udział 9 535 osób, które podróżowały autokarami przewoźnika.
Fr, fot.polskibus.com / 2014-07-14
Komentarze: