Takie hasło reklamujące nasz kraj pojawiło się za zachodnią granicą.
Dworzec kolejowy Hauptbanhof w Berlinie, gdzie umieszczono billboard o powierzchni 100 metrów kwadratowych odwiedza codziennie 350 tys. ludzi. Umieszczone na nim hasło „Polska zaskakuje” ma zaprezentować nasz kraj, jako miejsce, które warto odwiedzić.
Plakat jest elementem kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej. Grupą docelową są przede wszystkim młodzi Niemcy. Akcja ma pokazać, że w Polsce istnieją ciekawe miejsca, których istnienia się nie spodziewali.
Od kwietnia 2009 reklama pojawi się w prasie kolorowej i codziennej. Oprócz tego zaplanowano wyjazdy studyjne niemieckich dziennikarzy do naszego kraju, aby poznali największe turystyczne atrakcyjne.
Czy takie hasło i kampania rzeczywiście przekonają naszych zachodnich sąsiadów do odwiedzenia Polski - czas pokaże.
Brak komentarzy. |