Naprawa popsutego telefonu, zwłaszcza flagowca, może kosztować Cię sporo pieniędzy i nerwów. A o pęknięty wyświetlacz, przegrzaną baterię czy zalanie urządzenia jeszcze łatwiej w czasie wakacyjnego wyjazdu. Dzięki Ochronie Smartfona w Orange nie musisz jednak przejmować się ewentualną awarią sprzętu. Sprawdź, jak to działa i jakie warianty usługi są dostępne.
Ochrona Smartfona - dawniej Orange Smart Care - to usługa, dzięki której bez wychodzenia z domu otrzymasz pomoc w przypadku awarii telefonu lub innego sprzętu. Wystarczy, że zgłosisz problem, a Orange naprawi Twoje urządzenie w autoryzowanym serwisie, z zachowaniem gwarancji producenta.
Możesz więc zabezpieczyć się w ten sposób przed wysokimi kosztami awarii napraw. Masz również pewność, że problem zostanie rozwiązany szybko i sprawnie. W ramach niewysokiej opłaty (już od 17 zł/mies.) przysługuje Ci jedna naprawa rocznie (w wariantach Ochrona Smartfona i Ochrona Smartfona Premium) lub dwie naprawy (w wariancie Ochrona Smartfonów).
Ochroną Smartfona możesz objąć nie tylko telefon, lecz także inne urządzenia zakupione w sklepie Orange, takie jak na przykład smartwatch, tablet czy laptop. Usługę możesz też aktywować na dowolnym smartfonie, także używanym, pod warunkiem, że zawierasz lub przedłużasz umowę na abonament komórkowy w Orange.
Ochronę telefonu wygodnie włączysz samodzielnie, przez aplikację Mój Orange lub po zalogowaniu się do Twojego konta na stronie operatora. Możesz to zrobić przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy telekomunikacyjnej albo przy zakupie urządzenia na raty. Usługę na czas nieokreślony możesz też włączyć w ciągu 14 dni od daty podpisania lub przedłużenia umowy.
Ochrona telefonu w Orange w wariancie podstawowym (Ochrona Smartfona) gwarantuje Ci:
Ochrona Smartfona Premium to natomiast:
Usługa może również obejmować dwa urządzenia kupione razem w zestawie (wariant Ochrona Smartfonów). Szczegóły poszczególnych wariantów oferty znajdziesz na stronie https://www.orange.pl/zobacz/ochrona-smartfona.
Ochrona Smartfona gwarantuje Ci sprawną i wygodną naprawę sprzętu. Wystarczy tylko, że zgłosisz awarię przez stronę Orange Smart Care (orangesmartcare.pl) lub telefonicznie pod numer 501 030 030, a następnie zapakujesz telefon i umieścisz go w paczkomacie lub przekażesz kurierowi.
Orange przekaże urządzenie do naprawy w autoryzowanym serwisie, a sprawny już sprzęt kurier dostarczy Ci w ciągu 7 dni roboczych. Status naprawy możesz śledzić na wspomnianej już stronie Orange Smart Care. Pamiętaj tylko, żeby przed wysyłką smartfona zrobić kopię zapasową danych, wyłączyć blokady (w tym ekranu) oraz usunąć kartę SIM, kartę pamięci i naklejkę do płatności zbliżeniowych.
Ochrona Smartfona w Orange to świetne rozwiązanie, jeśli nie chcesz przejmować się opłatami za naprawy sprzętu. Nie tylko na wakacjach.
Brak komentarzy. |