Lista wyróżnionych relacji

Wielka Brytania - Welcome London - czyli witaj Londynie/część IV

Dwa ostatnie dni naszego pobytu w Londynie były równie intensywne- zwłaszcza, że sprzyjała nam pogoda- zupełnie nie angielska. Piękne słońce i ciepło zachęcały, aby zacząć zwiedzanie już od rana.Czwartego dnia po 10 rano dotarłyśmy znów metrem na ulicę Marylebone Road, aby spotkać się z wielkimi tego świata i ogrzać się ...

Grecja - Zakynthos - Vassilikos (Zakynthos, Keri, Marathoni

Wakacje - Grecja, Zakynthos cz.IIKażda podróż jest odkrywaniem, przesuwaniem horyzontu dalej i dalej - dobrze czerpać z niej pełnymi garściami. Podczas pobytu na Zante postanowiliśmy zatem zobaczyć większość najpiękniejszych zakątków wyspy. Zatoka Wraku, Błękitne Jaskinie oraz urocze okoliczne plaże były wręcz turystycznym ...

Wielka Brytania - Welcome London - czyli witaj Londynie/część III

Trzeciego dnia naszego pobytu w Londynie po szybkim śniadanku byłam w o wiele lepszym nastawieniu- nareszcie metro; możliwość szybkiego przemieszczania się z miejsca na miejsce bez przemęczaniu ciut już nadwyrężonych nóg.Metro w Londynie to wciąż, nieprzerwanie od ponad 150 lat, jedna z ikon brytyjskiej stolicy. Dla wielu atrakcja ...

Wielka Brytania - Welcome London- czyli witaj Londynie/ część II

Drugi dzień po przebudzeniu rozpoczął się od mojego pojękiwania- poprzedniego dnia z moich obliczeń zrobiłyśmy około 15 km po londyńskich ulicach i zaułkach. Jednak zacisnęłam zęby i... do przodu :).Pierwsze kroki skierowałyśmy w stronę Hyde Parku. Jest to jeden z parków królewskich jakie znajdują się w Londynie. Zajmuje ...

Bułgaria - Pomorie

Nareszcie po prawie 5 latach od naszej podróży poślubnej pojechaliśmy w podróż, tym razem we 3, z niespełna 3 letnia córeczką:). Po wielu przemyśleniach wybrałam Bułgarie bo krótki lot ok 2 godz., klimat zbliżony do naszego ale cieplejszy, morze ładniejsze. Wybrałam Pomorie czyli mniejszą miejscowość ze względu na cicha ...

Wielka Brytania - Welcome London - czyli witaj Londynie / część I

Wakacji nadszedł czas... wreszcie mogłam wyruszyć na wyczekiwane zwiedzanie Londynu. Bilety na przelot liniami Wizz Air do Luton były zakupione kilka miesięcy wcześniej. Wcześniej też zarezerwowałam dla mnie i koleżanki noclegi w hostelu, który mogę polecić z czystym sumieniem- Pickwick Hall przy 7 Bedford Place- blisko metra Holborn. ...

Włochy - SYCYLIA - cz. 2: Na zachód od Cefalu....

Nasza szwędaczka po sycylijskich „bezdrożach” nie skończyła się oczywiście tylko na tym, co na wschód od Cefalu....., ( a szkoda...:)), bo małżowinek w duszy liczył wreszcie na poleżenie na leżaczku:), ale nic z tego...nic z tych rzeczy.... :).Po kilku dniach nasycania oczu tym co tutaj jest naj naj po wschodniej stronie ...

Grecja - Chalkidiki - Kassandra - Possidi (Sithonia)

To było nasze kolejne spotkanie z Grecją, zupełnie jak randka, na którą czeka się z niecierpliwością. Po tygodniowej objazdówce po Włoszech chcieliśmy jeszcze gdzieś odpocząć, wyciszyć, nacieszyć słońcem i przyjemnie ciepłym morzem. Planów było mnóstwo, ale i tak wypadło na Grecję - po raz czwarty! Być może trochę z ...

Polska - Kraków - polscy Żydzi

Na przełomie czerwca i lipca co roku odbywa się w Krakowie Festiwal Kultury Żydowskiej. Szereg imprez związanych z kulturą żydowską w tym zwiedzanie, warsztaty, koncerty. Jedne darmowe, inne płatne - zachęcam kto jeszcze nie był. Do Krakowa mam bliziuteńko więc parę razy w czasie trwania Festiwalu byłem. A trzeba zobaczyć na ...

Stany Zjednoczone - Alaska: Glacier Bay - College Fjord

Po wejściu na statek w Skagway czekały nas 2 dni na morzu, bez możliwości zejścia na ląd, jednak z częstym, zamierzonym podpływaniem bardzo blisko lądu. Oczekiwaliśmy, że to właśnie będą najpiękniejsze dni rejsu. Największą zagadką pozostawała jednak pogoda, która póki co, jeszcze nas na Alasce nie zachwyciła. Ale przecież ...