Lista wyróżnionych relacji

Kanada - Long Point, Ontario

BIWAKOWANIE W PARKU LONG POINT PROVINCIAL PARK W ONTARIO ORAZ WYCIECZKI SAMOCHODOWO-ROWEROWE DO POBLISKICH OKOLIC, 18-23 MAJA 2015 ROKU.

W ubiegłym roku (2014) przejeżdżaliśmy blisko parku Long Point i na krótko do niego wpadliśmy. Okazał się niezmiernie przyjemny i postanowiliśmy w przyszłym roku wybrać się tam na biwak. I ...

Kuba - Guardalavaca

TYDZIEŃ W HOTELU CLUB AMIGO W GUARDALAVACA, KUBA—STYCZEŃ 2015 ROKU.

Dokładnie dwa lata temu po raz pierwszy spędziliśmy tydzień w hotelu Club Amigo i obecnie udawaliśmy się do niego powtórnie (i po raz dziewiąty na Kubę). Czwartego stycznia 2015 r. wylecieliśmy z Toronto lotem Can Jet; pewnie z powodu pomocy pracownicy ...

Kanada - Rzeka French River, Ontario

BIWAKOWANIE Z NIEDŹWIEDZIAMI I PŁYWANIE NA KANU NA RZECE FRENCH RIVER W ONTARIO, 27 LIPCA--3 SIERPNIA 2015 ROKU.

Dwadzieścia lat temu, w sierpniu 1995 roku, pojechałem na tygodniową grupową wycieczkę na kanu na rzekę French River. Była to moja pierwsza wyprawa na kanu w Kanadzie—wyruszyliśmy z mariny Hartley Bay Marina, ...

Portugalia - Wędrówki po lewadach...

No i miało nie być kolejnej części :); ale ze względu na ogrom zdjęć (chociaż bardzo się staram i wrzucam co dziesiąte:) nijak nie da się tego ogarnąć ani oglądać w jednej części :); sama już się w tym gubię, a co dopiero mają powiedzieć inni oglądający:)

Wyłącznie więc z tego powodu postanowiłam rozdzielić ...

Kuba - Camaguey, Santa Lucia

DWA TYGODNIE W SANTA LUCIA NA KUBIE: HOTEL CARACOL, WYCIECZKA DO WIOSKI LA BOCA ORAZ TRZY DNI W MIEŚCIE CAMAGÜEY-PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2014 ROKU.Na przełomie listopada i grudnia 2013 roku spędziliśmy dwa tygodnie w hotelu Club Amigo Caracol i postanowiliśmy się do niego powtórnie wybrać, też na dwa tygodnie. Rezerwacje zrobiliśmy 2 ...

Włochy -

Czwartek. Po pracy wyjazd z Polski do Czech, pod granicę z Austrią, do miejscowości - Pohořelice. To jest sprawdzone przez nas miejsce, gdzie można zatrzymać się na nocleg (jeszcze trochę tańszy niż w Austrii) - po drodze, bez względu na to czy granicę przekraczamy w Mikulovie czy w Znojmo. Nie będę tu wymieniać konkretnego hotelu, ...

Portugalia - MADERA - nie wierzę... i znów na Maderze :))

Hmm... i znowu cudownie barwna i słoneczna, cieplutka Madera..., ech.....:) Zupełnie nieoczekiwanie udało nam się w końcu wrócić do naszego malutkiego raju, o którym rozmyślałam skrycie w zasadzie od dnia, kiedy stamtąd wróciłam niespełna 4 lata temu :).Tym razem nie będę się za bardzo rozpisywać o atrakcjach turystycznych tej ...

Tajlandia - Długie trąby, długie szyje i długa lista wrażeń

W okolicach Chiang Mai jest wiele miejsc wartych odwiedzenia i wiele rzeczy wartych przezycia: wspaniałe parki narodowe (np. Doi Suthep-Doi Pui), malownicze wioski górskich plemion i ośrodki szkolenia słoni, gdzie można spedzić czas w towarzystwie tych przeuroczych zwierząt.

Naszą pierwszą byla wlasnie taka ”sloniowa” ...

Kanada - Park Killarney, Ontario

PROWINCJONALNY PARK KILLARNEY-BIWAKOWANIE NA JEZIORACH CARLYLE I TERRY, OD 26 CZERWCA DO 03 LIPCA 2014 ROKU.W ubiegłym roku spędziliśmy ponad tydzień biwakując na jeziorze Carlyle Lake i bardzo chcieliśmy ponownie odwiedzić te okolice. Oczywiście, musieliśmy zrobić przedtem rezerwacje-jakby nie było, Killarney jest jednym z ...

Kanada - Park Massasauga

W PARKU MASSASAUGA W ONTARIO ORAZ SPOTKANIE Z GRZECHOTNIKIEM-WRZESIEŃ 2014 ROKUPark Massasauga z pewnością jest jednym z ulubionych miejsc, do których często powracam i na początku września 2014 r. wybrałem się do niego po raz szósty. Pogoda była nadal letnia i nie zapowiadano opadów deszczu. Dojechaliśmy do Pete Access Point, gdzie ...