Lista wyróżnionych relacji

Egipt - Bazar w Luksorze

Bazar w Luksorze wywiera niesamowite wrażenie, szczególnie nocą. Panuje tam straszny hałas, tłok, ścisk i gwar. Nawet w środku nocy jest pełno kupujących i sprzedających. Wszyscy się przekrzykują i zachęcają do sprzedaży swojego towaru. Można tu kupić owoce, warzywa, przyprawy, itp, oczywiście po bardzo skutecznym zbiciu ...

Ukraina - Lwów

Wyjazd na Ukrainę zawsze stanowił dla mnie marzenie.....chciałam poczuć klimat i atmosferę Kresów Wschodnich, odwiedzić miejsca uwiecznione w sienkiewiczowskiej ,,Trylogii”. Marzenie spełniło się w maju 2005 r., gdy z niewielkim biurem podróży ,,Via travel” z Andrychowa (http://www.viatravel.pl/) zdecydowałam się na 5 ...

Słowacja - Pavcina Lechota

To jedna z tych magicznych podróży, kiedy staje się w Tatrach i można dziwić się tym, że nie ma w nich ludzi. Puste, dobrze utrzymane szlaki, ciągnące się kilometrami, zanim wejdzie się na szczyt, przepastne doliny, rajskie wodospady. Dla urozmaicenia można połazić po starych zamkach, w brzydką pogodę skorzystać z basenów np. ...

Turcja - Sarigerme

Cudne wakacje,hotel świetny mnóstwo atrakcji z pieknym ogrodem,i bardzo smacznym obfitym bufetem :),Turcja niegdy mnie specjalnie nie pociagała zwłaszcza po nie udanych wakacjach w Maroku,sądziłam że bedzie podobnie bo kraje podobne-nic bardziej mylnego Turcja Egejska jest prześliczna dużo zieleni ,egzotycznych drzew,krzewów i te cykady ...

Grecja - Zakhyntos / Tsilivi

To był mój drugi wyjazd do grecji. ale pierwszy tak długi pobyt na wyspie. o wyborze zadecydowało zdjęcie jakie znalazłem w katalogu ,kiedy szukałem miejsc na podróż. kiedy ujrzałem zatokę wraku,powiedziałem sobie MUSZE TAM być.
Hotel ALEXANDRA BEACH 4*pięknie położony na wzgórzu,cała zatoka z plażą należy do hotelu. hotel ...

Włochy - OBJAZD

ten wyjazd do włoch był dla mnie nadplanowy.właśnie wróciłem z Turcji a miałem ochotę z rodziną gdzieś jeszcze zachaczyć.wcześniej byłem już w Rzymie na pogrzebie naszego Papierza ale chciałem aby moja rodzina zobaczyła też wieczne wspaniałe miasto.wybraliśmy więc opcję objazdową 7 dni. ponieważ nie miałem już za wiele ...

Egipt - sharm el sheikh/objazd

Wyjazd moich marzeń.zobaczyć petrę marzyło mi się od ZAWSZE!.Tęsknym wzrokiem oglądałem jej zdjęcia w katalogach.tak bardzo chciałem tam być.w końcu żona dała się namówić i to od razu na opcję 2 w jednym z izraelem i jordanią.troche był strach jechać so Ziemi Świętej ale przeważyła chęć zobaczenia.spędziliśmy tydzięń ...

Niemcy - Berlin

Zaraz po zakończeniu roku szkolnego 2007/2008 wyjechaliśmy (pracownicy oświaty) na wycieczkę zwiedzić Berlin, Poczdam, Poznań, Kórnik, Rogalin, Gniezno, Licheń. W pierwszy dzień zwiedzaliśmy Poczdam, a na drugi dzień Berlin. Berlin tętni życiem i zmienia się każdego dnia - to opinia przewodniczki, która stwierdziła, że ...

Grecja - KRETA

Naszą podróż wykupiliśmy w biurze Itaka. Wylot nastąpił z Warszawy samolotem linii Air Italy Polska ( Boeing 757). Wszystko zgodnie z planem i punktualnie. Po wylądowaniu w Chani ( lotnisko z najdłuższym pasem startowym w Europie) czekał na nas pracownik biura Itaka, zostaliśmy skierowani do autokaru, który rozwoził gości po ...