Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Relacje » Wynik wyszukiwania
Turcja - Alanya
Turcja - Alanya   (Maj 2012)

Turcja jest piękna, oryginalna i niepowtarzalna. Tak można ją opisać w jednym zdaniu, choć to i tak za mało. Urzeka niezwykłą różnorodnością natury, kultury, historii i poglądów.W tegoroczny początek wakacji postawiliśmy na Turcję, dlatego iż wciąż nie możemy się nią nadziwić. Wyjazd był spontaniczny, decyzja o wyjeździe została bardzo szybko podjęta chociaż można by powiedzieć, że „aż za ...
Turcja - Alanya / Obagol
Turcja - Alanya / Obagol   (Wrzesień 2011)

W zeszłym roku oprócz Chorwacji udało mi się również zwiedzić Turcję, a dokładnie Alanyę. Na ten wyjazd udałam się z moim tatą, który wygrał wycieczkę wraz z innymi instalatorami. Mama boi się lecieć samolotem, wiec wypadło na mnie :).Pierwszy raz samolotem... strach ogromny. Praktycznie cała noc nieprzespana. Ale w końcu jesteśmy na lotnisku, przeszliśmy odprawę, zrobiliśmy małe zakupy i ...
Turcja - Alanya
Turcja - Alanya   (Lipiec 2011)

W czasie naszego 14-dniowego pobytu w Alanyi trochę odpoczywaliśmy, ale byliśmy także na kilku wycieczkach fakultatywnych z lokalnego biura podróży. Ceny wycieczek są zdecydowanie niższe niż u rezydentów i jest ich ogromny wybór, chyba nawet w 2 tygodnie nie starczyłoby czasy, żeby zobaczyć wszystkie oferowane miejsca!Z całą pewnością mogę polecić:Kapadocję - wycieczka 2 dniowa połączona z ...
Turcja - Riwiera Turecka / ALANYA
Turcja - Riwiera Turecka / ALANYA   (Maj 2011)

To była moja kolejna podróż do tego pięknego kraju. Byłam już wcześniej na klasycznej objazdówce po Turcji, oraz na wypoczynku w zjawiskowo ślicznym Oludeniz w licyjskiej części morza egejskiego; tak więc tym razem padło na riwierę turecką, a ściślej na popularną Alanyę.Nie jestem typem ani zwolennikiem spędzania urlopów w miastach, raczej szukam bardziej zacisznych miejsc w ich pobliżu, tak, aby ...
Turcja - Alanya
Turcja - Alanya   (Wrzesień 2010)

Turcja to kraj słońca, morza, gór i najlepszych imprez! Wybrałyśmy się na babską wycieczkę do Alanyi z biurem Wezyr, liniami Free Bird. Tym razem tylko na tydzień. Zatrzymałyśmy się w hotelu Krizantem 4*, wyżywienie All inclusive.LotCały lot minął spokojnie. Ponieważ to był już wrzesień, w Polsce było dosyć chłodno, ubrane byłyśmy dosyć ciepło. Po wylądowaniu nie mogłyśmy znieść tego skwaru. Z ...
Turcja - Alanya   (Październik 2009)

Wycieczkę z Alanya do Side zaplanowałyśmy na jedno popołudnie, a więc na dworcu autobusowym w centrum Alanya wsiadłyśmy do autobusu jadącego do Manavgat - odjazdy prawie co godzinę. Jedzie się jak na tak krótki odcinek drogi długo - 1h. Ceny biletów są stałe i płatne najlepiej w lirach. Na dworcu w Manavgat przesiadłyśmy się na mikrobus do Side (cennik przejazdu w lirach wisi obok kierowcy, ale ...
Turcja - Riwiera Turecka / Alanya
Turcja - Riwiera Turecka / Alanya   (Czerwiec 2009)

Wyjechaliśmy na tygodniowe wczasy z rodziną i przyjaciółmi. Wybraliśmy się do Turcji z biurem podróży Wezyr Holidays, które w Turcji występuje pod nazwą Odeon Tour. Nasza podróż zaczęła się od wylotu samolotem w godzinach popołudniowych. Lecieliśmy samolotem czarterowym Freebird Airlines z Gdańska do Antalyi. Podróż trwała ok. 3 h. Naszym celem była malownicza Alanya. Z Antalyi do Alanyi jest ok. ...