Lista ostatnio dodanych relacji

Izrael - Jerozolima nocą

Będąc na dwudniowej wycieczce z Egiptu do Jerozolimy, poświęciliśmy nasz czas wolny przeznaczony na wypoczynek i zwiedziliśmy Jerozolimę nocą.Zachęcamy do przejścia się uliczkami Jerozolimy nocą i obejrzenia panoramy miasta z Góry Oliwnej. Zupełnie inny jest obraz miasta w dzień i inny ciemną nocą - cisza, brak zgiełku, tłoku... ...

Grecja - Kos / Kardamena

13.09 - 26.09.2008 r.
urlop był cudowny!!

Polska - Stare Jabłonki

Wiele lat temu gdy jeszcze byłem bardzo młody i w końcu mama powiedziała - synu możesz jechać sam na wakacje. Znalazłem ośrodek w Starych Jabłonkach wtedy jeszcze bardziej z innych chęci niż teraz ale wyruszyłem w nieznane. Miejscowość ta jest bardzo malownicza piękne lasy w środku których, znajduje się jezioro które jest ...

Egipt - Góra Synaj i klasztor świętej Katarzyny

Na Górę Synaj wchodziliśmy nocą z latarkami w ręku.Było strasznie zimno. Przewodnik robił często bardzo długie postoje i to było trochę denerwujące.
Nie było gdzie się schować przed wiatrem i zimnem. Arabowie w budkach wysoko ustawionych w górach ( było to coś co przypominało nasze schroniska), wyrzucali wręcz turystów, ...

Egipt - Podwodna Hurghada

Nurkowanie zaczeło być moją pasja jeszcze dużo wczesniej przed wyjazdami do Egiptu, zaczeło się oczywiście od zimnych polskich jezior gdzie nurkując w piance człowiek prawie zamarza wiec gdy pojechaliśmy do kraju faraonów nie mogliśmy przegapić tych wszystkich gorących podwodnych miejsc.
W okolicach HRG która jest ...

Egipt - Dahab

Już po wielu, wielu nurkowaniach w Hurghadzie wszyscy mówili, że najlepsze miejsca nurkowe są w Dahab, postanowiliśmy to sprawdzić.
Już po pierwszym zejściu do wody poruszyło nas piękno, bujna roślinność z tysiącami ryb które idealnie komponowały się w otoczenie. Każde nowe zejście to był jeszcze większy zachwyt ...