Lista ostatnio dodanych relacji

Egipt - Kair

W Egipcie byliśmy dwa razy - za pierwszym razem na zwiedzanie mieliśmy jeden dzień, za drugim razem wybraliśmy opcję dwudniową. . I tak zabrakło czasu na zwiedzenie całego Kairu. Zwiedzaliśmy w biegu i w biegu robiliśmy fotki. Najwięcej zobaczyliśmy zwiedzając Kair na własną rękę nocą, jeżdżąc taksówką za nieduże ...

Grecja - Santorini

Na Santorini byłam krótko, ale polecam wszystkim. Miejsce niesamowite, magiczne, niezapomniane widoki. I ta ,,wulkaniczna" atmosfera! Dreszczyk emocji wzbudza przejazd autokarem z portu na grzbiet tej skalistej wyspy. Serpentyny takie, że ,,widać tablicę rejestracyjną z tyłu autokaru". Widok na kalderę rewelacyjny. Domy wydrążone w ...

Wielka Brytania - Londyn

Do Londynu pojechaliśmy na jeden dzień autobusem z Coventry. Podróż trwała ok.2godz. Wcześniej dokładnie zapoznaliśmy się z mapką linii metra i poczytaliśmy o miejscach, które chcieliśmy zobaczyć. Poruszanie się po Londynie nie jest trudne, trzeba tylko znaleźć jakiś punkt zaczepienia. Nie mieliśmy dużo czasu, ale udało nam ...

Hiszpania - Lloret de Mar

W Hiszpanii byłam drugi raz. Tym razem na wybrzeżu Costa Brava, w najpopularniejszej, turystycznej miejscowości-Lloret de Mar. Jest to urokliwe, choć niewątpliwie nastawione głównie na zabawę i liczne atrakcje miasteczko. Idealne miejsce dla osób pragnących połączyć wypoczynek z dużą dawką rozrywki,których tutaj nie brakuje. ...

Grecja - Kreta / Georgioupoli

Wakacje na Krecie spędziłam w maleńkim miasteczku Georgioupolis. Maleńkie, ale fantastyczne, przynajmniej dla kogoś, kto nie lubi przeciskać się przez tłum turystów. Piękna piaszczysta plaża z garstką plażowiczów. Byłam tam w samym szczycie sezonu, ale wystarczyło odejść od przyhotelowych fragmentów plaży, z zakupionym ,,za ...

Polska - Gdańsk i okolice

Mieszkamy w Gdańsku i niemal w każdy weekend robimy sobie krótkie wycieczki zwiedzając najbliższe okolice. W samym Trójmieście jest wiele interesujących miejsc zarówno do wypoczynku, spacerów jak i też do zwiedzania. Ciągle odkrywamy coś nowego.Warto przyjechać do Gdańska w czasie Jarmarku Dominikańskiego. ...

Grecja -

Do Grecji pojechaliśmy autokarem z Gdańska. Podróż była bardzo długa i męcząca. Przez Polskę jechaliśmy całą noc, w okolicach Katowic przesiedliśmy sie do innego autokaru i docelowo jechaliśmy przez Słowację, Węgry i Serbię na Riwierę Olimpijską. Podróż zajęła 39 godzin (nigdy więcej).Na kąpiele słoneczne było niestety ...

Egipt - Asuan

W mieście tym zbudowano tamę , która ma być "zabezpieczeniem przed głodem" - 14 maja 1964 r. wody Nilu skierowano do kanału retencyjnego. Tama stworzyla sztuczne jezioro - Jezioro Nasera, które ma pięćset kilometrów. Jest to drugi co do wielkości, po jeziorze na Zambezi, sztuczny akwen na świecie.Inwestycja rozwiązała kilka egipskich ...