Nie jesteś zalogowany.
Strony: 1
Witam!
Jestem studentką V roku na Wydziale Ekonomii i Zarządzania na Uniwersytecie Zielonogórskim. Zwracam się do Państwa z wielką prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety, która stanowi główne narzędzie badawcze w mojej pracy magisterskiej.
Niniejsza ankieta jest anonimowa i skierowana do nabywców usług turystycznych zamieszkałych na terenie Polski. Została ona opracowana na potrzeby pracy magisterskiej pt.: „Wykorzystanie technik marketingowych przez przedsiębiorstwa turystyczne na przykładzie Biura Podróży TUI Poland”.
Poniżej zamieszczam bezpośredni link do niej. Ankieta jest krótka więc nie zajmie Państwu wiele czasu. Jest anonimowa i służy wyłącznie celom badawczym.
Z góry bardzo dziękuję.
http://www.ankietka.pl/ankieta/113256/ankieta-badajaca-stopien-wykorzystania-technikmarketingowych-przez-biuro-podrozy-tui-poland.html
Wypelnione
dziękuję
Wypelnione
Ness277,a gdzie ty sie podziewasz?!
Nigdy nie korzystałem z usług tego biura, więc trudno się wypowiadać. Życzę sukcesu! Pozdrawiam :-)
wypełnione:)
bardzo dziękuję
Katerino, wir obowiązków mnie pochłonął i dopiero zaczynam wracać na dawne tory, ale spokojnie, okres wakacyjny nadchodzi i nadrobię zaległości i na forum i podróżnicze
Ja także wypełniłem ankietę,liczę na to,że za jakiś czas doczekamy się jej wyników na forum.,koniecznie daj znać. Akurat co do marketingu w branży turystycznej,to można rozpatrywać na kilku płaszczyznach.
Strony: 1