Podróże, wakacje
Wakacje
Nawigacja: Strona główna » Forum dyskusyjne

Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-06-01 21:41:34

sunflo

Holandia

Witojcie,hej:) Ok,bez wygłupów:) Mam pytanie dotyczące podróżowania po Holandii. Macie jakieś miejsca do polecenia tam?Spędzę tam najbliższe wakacje i chciałabym jak najefektywniej wykorzystac ten czas.

 

 Reklama

Travelmaniacy.pl

#2 2009-06-01 23:00:44

Fresh

Re: Holandia

Z tego co kojarzę to katrinka była w Holandii, powinna coś wiedzieć na ten temat.
Kiedyś interesowałem sie Holandią i na pewno w pierwszej kolejności chciałbym zobaczyć wielką tamę nad morzem smile

 

#3 2009-06-02 10:45:41

katrinka

Re: Holandia

z miejsc do polecenia to Amsterdam oczywiście! jak dla mnie najciekawsze bylo muzeum figur woskowych i dzielnica czerwonych latarni;) pozatym  ogolnie ładne miasto.  W Holandii jest o tyle fajnie że jak bardzo chcesz to możesz zobaczyć dosłownie wszystko: z jednego miasta do drugiego się jedzie kilkadziesiąt minut pociągiem.

 

#4 2009-06-02 15:42:22

sunflo

Re: Holandia

W Amsterdamie byłam wprawdzie tylko jeden dzień,dzielnicę zwiedziłam:),niestety w muzeum nie byłam,ale byłam w podobnym w Londynie,więc mogę sobie chyba odpuścić.Ogólnie będę niedaleko Eindhoven,więc jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie,moze belgijskie-chętnie skorzystam...

 

#5 2009-06-02 23:47:10

aga133

Re: Holandia

Byłam tylko w Amsterdamie, ale jesli interesują Cię główne obiekty miasta, wspominam o nich w opisie do mojej holenderskiej podróży. Zapraszam do zerknięcia tam. I bardzo, bardzo zazroszczę Ci perspektywy spędzenie wkacji w Holandii. To naprawdę ciekawy, różnorodny kraj:) Pozdrawiam.

 

#6 2009-06-20 12:38:30

pep_travel

Re: Holandia

ja polecam cooffee sshooppp,  stayok jako miejsce noclegowe

Ostatnio edytowany przez pep_travel (2009-07-30 15:29:39)

 

#7 2009-07-07 16:06:29

Pani_Serwisowa

Re: Holandia

A ja polecilabym Delfty; malownicze male miasteczko poprzecinane kanalami, znane przede wszystkim z bialo-niebieskiego fajansu i miejsca urodzenia Vermeera. Znalazlam ciekawy artykul, moze chcialabys przeczytac:http://przewodnik.onet.pl/1138,1823,1156423,,,,Delft,artykul.html
Poza tym, ladne jest takze Maastricht; to miasteczko uniwersyteckie, wiec moglabys poznac tam mnostwo interesujacych ludzi smile
Zycze niezapomnianych, boskich wakacji! smile

 

Stopka forum

Napędzane przez PunBB, modyfikacja Fresh