Oferty dnia

Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-05-21 18:24:45

malgorzata123

Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

Szanowni Państwo,

Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich w Wyższej Szkole Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja.
Piszę pracę magisterską na temat „Zagrożenia zdrowia i życia turystów wyjeżdżających do Brazylii”. Bardzo proszę o pomoc i wypełnienie ankiety. Ankieta jest anonimowa i skierowana do osób, które odwiedziły Brazylię.

Poniżej link do ankiety

http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/4296/sec-ELgyzXZc


Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Małgorzata Dąbrowicz

Ostatnio edytowany przez malgorzata123 (2009-05-22 11:26:17)

 

#2 2009-05-21 18:48:12

atram

Re: Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

lece w tam w sobote,jak wröce to ci cos moge powiedziec

 

#3 2009-05-21 21:02:06

maciej_moch

Re: Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

Katrinka ci pomoże jak wpadnie ona była w Brazyli:)

 

#4 2009-05-21 21:45:37

katrinka

Re: Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

wypełniłam,ale moje zdanie jest takie że ludzie wyolbrzymiają problem niebezpieczeństwa w Brazylii... po co wogóle takie ankiety? przecież jest wiele krajów gdzie jest bardzie niebezpiecznie niż w Europie,to czemu akurat wszyscy sie tej Brazylii czepili...

 

#5 2009-05-21 21:53:30

katrinka

Re: Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

proponowałabym zmienic temat pracy na "Zagrożenia zdrowia i życia turystów wyjeżdżających do wielkich miast Ameryki Południowej" -to by miało większy sens;) bo jesli juz mozna mówic o niebezpieczenstwie to tylko Rio i Sao Paulo,w mniejszych miastach jest nie wiele gorzej jak u nas:)

 

#6 2009-05-29 14:48:29

atram

Re: Kto był w Brazlii- bardzo proszę o pomoc:)

bylam 2dni temu w Brazyli,jest fantastyczna,nie czulam zadnego niebezpieczenstwa.teraz jestem w Peru i tez nie czuje.pozdrawiam wszystkich

 

Stopka forum