Oferty dnia

Nie jesteś zalogowany.

#1 2012-05-04 15:20:42

olko

Do Hiszpanii jak do Chorwacji?...

Witam serdecznie.
Najmocniej pszepraszam, jestem laikiem w pytaniach podróży. smile
Uwielbiam Chorwacje, ale niekiedy trzeba zmienić kierunek podróży wink, i w tym roku chcę tak zrobić. Będę wdzięczny za informację zwrotną:

1. Czy do Hiszpanii można wyjechać jak do Chorwacji - wybrać sobie miejscowość nad morzem zapakować rodzinkę do samochódu lub do samolotu z wynajętym na miejscu samochodem i ... już w wybranej miejscowosi szukać miejsca na odpoczynek w sektorze prywatnym -  bez poprzednich rezerwacji?

2. Jeżeli pytanie Pierwsze ma sens, to analizując ceny proponowanych apartamentów w internecie, czy można przyjąć cenę średnią, iż na miejscu ceny przyzwoitego apartamentu dla, na przykład, 4-osobowej rodziny mieszczą się w granicach 80-100 euro/noc? Czy takie wynajęcie na miejscu jest też tańsze od internetowych rezerwacji?

3. Pytanie może być męczące dla forumowiczów: będę bardzo wdzięczny o podanie przetestowanych praktycznie 2-3 miejscowośći, dobrych na odpoczynek z dziećmi (na 10-12 dni) oraz na jednodniowe wypady zwiedzania pięknych historycznych okolic.

Z góry wszystkim dziękuję!

 

#2 2012-05-12 11:52:49

patrykkami

Re: Do Hiszpanii jak do Chorwacji?...

Cześć,
Mam dokładnie takie same pytania jak kolega :-)  Może znajdzie się ktoś uprzejmy udzielić ciekawych odpowiedzi?

Pozdrawiam!

 

#3 2012-07-24 23:11:45

Verdemar

Re: Do Hiszpanii jak do Chorwacji?...

Witam, mieszkam w Torrevieja ,Costa Blanca .
Wynajem prywatnych kwater jest tu powszechną formą spędzania wakacji , jednak nie radzę jechać w ciemno, bo w sezonie samemu kwater się już nie znajdzie.
Ceny wahają się od 50 - 80 euro za cały apartament lub dom (4-8 osób)/dzień
Jeśli interesuje was taka forma wypoczynku zapytajcie mnie o szczegóły.
Zapraszam

Ostatnio edytowany przez Verdemar (2012-07-24 23:13:00)

 

#4 2012-07-25 11:16:40

anet_zb

Re: Do Hiszpanii jak do Chorwacji?...