Ryanair chwali się Facebookiem i ogłasza konkurs
W połowie sierpnia liczba fanów oficjalnego fanpage’a Ryanaira na Facebooku przekroczyła liczbę 250 tysięcy osób. Przy tej okazji przewoźnik przygotował konkurs „30 imion, 30 samolotów” - jego nazwa nie jest przypadkowa, gdyż linia świętuje także 30 rocznicę pierwszego lotu.
Z okazji 30 urodzin, Ryanair ogłosił konkurs „30 imion, 30 samolotów” dając swoim klientom możliwość umieszczenia swojego imienia oraz zdjęcia twarzy na jednym z 30 samolotów Ryanaira. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę Ryanaira na Facebooku, przesłać swoje zdjęcie i pobrać film CGI z jednym z samolotów Ryanaira noszących ich imię oraz zdjęcie. Zgłoszenia będą przyjmowane do poniedziałku, 31 sierpnia do godziny 21:00.
- Cieszymy się, że już ćwierć miliona fanów polubiło naszą stronę na Facebooku, którą uruchomiliśmy 6 tygodni temu, w dniu 30 rocznicy naszego pierwszego lotu, gdzie prezentujemy specjalne oferty, dzielimy się aktualnymi informacjami i przeprowadzamy konkursy dla naszych fanów.
Odnotowaliśmy tysiące zgłoszeń do konkursu „30 imion, 30 samolotów”. 30 samolotów Ryanaira będzie nosiło imiona oraz zdjęcia 30 szczęśliwych zwycięzców. Jeszcze jest czas, aby wziąć udział w konkursie, zgłoszenia przyjmujemy do poniedziałku, 31 sierpnia. Zwycięzców poznamy już we wrześniu. - powiedział Robin Kiely z Ryanaira.
Fanpage Ryanaira na Facebooku oferuje bieżące informacje na temat nowych połączeń i wydarzeń, konkursy oraz oferty, a także obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Warto dodać, że w chwili obecnej liczba fanów Ryanaira przekroczyła już 280 tysięcy osób.
Fr / 2015-08-25
Komentarze: