Akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz większym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.
- Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące się obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak między innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak więcej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi - powiedział Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.
Na czym mają polegać szkolenia, czego dowiedzą się z nich sprzedawcy wycieczek?W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje szczegółowo, jakie są główne cele szkoleń:
- zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
- identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
- nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
- rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
- rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
Kolejna edycja po Poznaniu i Warszawie odbędzie się 10.04 w Gdańsku oraz Katowicach. Zgłoszenia na wszystkie terminy przyjmowane są do 21.03.2014.