iTaxi wkracza do hoteli
iTaxi uruchomiło specjalną usługę dla gości hoteli. W wybranych obiektach w Warszawie i Poznaniu goście mogą zamówić taksówkę za pomocą ekranu dotykowego, umieszczonego w pobliżu recepcji. Współpraca ta, to wygodne rozwiązanie sprawdzające się nie tylko przy indywidualnych zamówieniach, ale i obsłudze eventów czy konferencji.
Hotel Harenda, zlokalizowany w pobliżu Starego Miasta w Warszawie, a także ILON HOTEL, Hotel Royal i Blow UP HALL 5050 usytuowane w samym centrum stolicy Wielkopolski, to niektóre z hoteli partnerskich, które zdecydowały się na współpracę z firmą iTaxi.
Od początku stycznia za sprawą elektronicznego standu umieszczonego przy recepcji we wskazanych hotelach, każdy z gości może zamówić taksówkę iTaxi. O jej podstawieniu klient zostanie indywidualnie powiadomiony sms’em, dzięki czemu nie będzie zmuszony czekać na zewnątrz budynku. Wszystko za sprawą oferty iTaxi dla branży horeca. Dzięki aplikacji każda osoba, odwiedzająca dane miasto może zamówić najbliższą taksówkę, którą chce się poruszać, bez konieczności dzwonienia na centralę lub pomocy obsługi hotelu.
System iTaxi jest przydatny zarówno przy pojedynczych, jak i zbiorowych zamówieniach. W przypadku konferencji czy seminariów, organizowanych w hotelu, gdzie istnieje konieczność obsłużenia kilku klientów jednocześnie urządzenie samo wyszuka znajdujące się w pobliżu taksówki według wcześniej zaznaczonych kryteriów takich jak np. możliwość płatności kartą lub obecność fotelika dla dziecka.
Aplikacja dostępna jest w kilku wersjach językowych. System podaje szacowany koszt przejazdu, co gwarantuje osobom nieznającymi miasta, że zapłacą za przejazd tyle ile powinni. Taksówki jeżdżące z iTaxi wyposażone są dodatkowo w GPS, który umożliwia weryfikację poprawności przebytego już kursu oraz system reklamacyjny, pozwalający rozwiać wątpliwości co do kwoty, jaka została poniesiona. W przypadku gdy reklamacja jest zasadna, pasażer może szybko i bez problemów odzyskać swoje pieniądze.
Fr / 2015-02-28
Komentarze: